درخواست مخالفان سوریه از رژیم صهیونیستی

درخواست مخالفان سوریه از رژیم صهیونیستی
يکشنبه 26 بهمن 1393 - 12:34

مخالفان سوریه در خارج از این کشور، از رژیم صهیونیستی درخواست کرده اند به جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان حمله کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "جروزالم پست" نوشت: کمال اللبوانی یکی از اعضای ائتلاف مخالف سوریه خواستار حمله اسرائیل به ایران و حزب الله شده است.
این روزنامه صهیونیستی افزود :  اللبوانی در دیدار با مِندی صفدی عضو دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل این خواسته را مطرح کرد.
صفدی معتقد است که ارتش رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از سیطره ایران و حزب الله بر بلندی های جولان باید ضربات سنگینی را به این دو طرف وارد کند .
صفدی اذعان می کند که بسیاری از تروریست ها پس از مجروح شدن در سوریه برای درمان به اراضی اشغالی فلسطین منتقل شده اند و تاکنون 2 هزار تروریست در مراکز درمانی رژیم اشغالگر بستری شده اند.
صفدی افزود : "ائتلاف مخالفان روز چهارشنبه گذشته از طریق واتس اپ با من تماس گرفت و از من خواست که پیامی را به نتانیاهو برسانم مبنی بر اینکه اسرائیل باید ضربات سنگینی را به حزب الله و ایران وارد کند تا مانع پیشروی نیروهای آنها در سوریه شود."
صفدی دوست نزدیک کمال اللبوانی است .
کمال اللبوانی سپتامبر 2014 به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرد و در کنفرانس موسوم به مبارزه با تروریسم حضور یافت ، و با تروریست هایِ بستری در بیمارستان صفد در شمال فلسطین اشغالی ملاقات کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی تصاویر دیدار اللبوانی و صفدی را منتشر کرده اند. 

پربیننده ترین خبرها