واکنش کاربران عرب به سخن رهبری درباره اسلام هراسی

واکنش کاربران عرب به سخن رهبری درباره اسلام هراسی
يکشنبه 26 بهمن 1393 - 14:58

انتشار بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در فیسبوک شبکه العالم به زبان عربی، با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران عرب در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در پی انتشار این بخش از پیام رهبری به جوانان اروپا و آمریکا که فرمودند : "از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاش های زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره گیری از آن، متأسّفانه سابقه ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد"؛ کاربران کشورهای مختلف عربی در صفحه فیسبوک العالم، علاوه بر اعلام حمایت گسترده از این سخنان رهبری، نظرهای جالبی نوشته‌اند. بخشی از این نظرات را در اینجا بخوانید:

"علا حسن": ما طرفدار امام خمینی (ره) و پیروان ایشان باقی خواهیم ماند، چه دشمنان بخواهند یا نخواهند. امام خمینی (ره) و پیروانش الگو و نور چشم ما هستند، و ما تا روز قیامت به آنها افتخار خواهیم کرد. ای بنی امیه خودتان را خسته نکنید هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد و عصبانیت خود را به گور خواهید برد.
"احمد الصالح": سخنان امام خامنه‌ای عین واقعیت است ولی متأسفانه ما عرب‌ها از گذشته درس نمی گیریم و دشمن واقعی خود را نمی شناسیم زیرا نادان هستیم. کتاب خدا و احادیث پیامبر (ص) و ائمه (ع) در دست ما است ولی چیزی نمی فهمیم . ای امام زمان (ع) کی ظهور می کنی تا حق و حقیقت را آشکار کنی.
"ابوسعید البدری": برادرم! به خدا قسم این مساله نیاز به فکر کردن ندارد. به عنوان مثال مناقشه فلسطین از 67 سال پیش تاکنون ادامه دارد و عده ای طرفدار فلسطین هستند؛ و آمریکا نیز طبق معمول طرفدار اسرائیل است و بزرگترین حامی تسلیحاتی ، مالی و سیاسی این رژیم است و همه قطعنامه های ضد اسرائیلی را در شورای امنیت سازمان ملل وتو کرده است. ایران بزرگترین حامی فلسطین است و قضیه قدس اصلی ترین قضیه ایران است .گروه های مقاومت فلسطین تا اواخر دهه هشتاد فقط سنگ در دست داشتند ولی هم اکنون به لطف خدا و کمک های جمهوری اسلامی ایران موشک و دیگر مهمات جنگیِ بازدارنده در دست دارند. ما باید به بلوک آمریکا و متحدانش، و بلوک ایران و متحدانش خوب نگاه کنیم.
"سجاد الکریطی" :  نادانان و منافقان چیزی از مذهب شیعه نمی دانند، لذا سران فتنه و گمراهی خصوصاً العرعور و دیگر وهابیون داعشی آنها را منحرف می کنند پس ای منحرفان به عقل بیائید و بدانید که دین اسلام که دین شیعه نیز است ، دین اخلاق مداری است؛ و با دین شما داعشی ها که دین سربریدن، آواره کردن و اسیر کردن است، فرق می کند .
"محمد صالح سفیان" : امام خامنه ای احسنت. پیام شما گیرا بود و ما از سران کشورهای اسلامی می خواهیم که مانند شما باشند .
"ابوطیبه الجابری": امام خامنه ای رهبر انقلاب ایران ! خداوند حافظ شما باشد و شما را بر دشمنان پیروز گرداند . ما به خواست خداوند و با کمک امام خامنه ای رژیم جعلی صهیونیستی ، داعش و همه دشمنان علی (ع) و اهل بیتش (ع) را  نابود خواهیم کرد. خداوند شیعه علی(ع) را در یمن ، بحرین ، پاکستان ،   عراق ، اروپا ، آفریقا ، آسیا و در هر جای دیگر پیروز گرداند وکمک کند.
"احمد الیعقوبی": دشمنی و خباثت ماهیت غرب در طول تاریخ بوده است. دشمنی غربی ها با اسلام و مسلمانان چیز عجیبی نیست زیرا آنچه را که رنسانس می نامند، براساس دشمنی با کلیسا و دین آغاز شد.
"قدوره": درود خداوند بر شما .. ما به برخی شیوخ خود اطمینان نداریم، زیرا آنان وهابی هستند .. ما به توانایی شما در نشر اسلامی که رسول اکرم (ص) بشارت دادند، ایمان داریم .. امید ما به جمهوری اسلامی ایران است که از این دین در مقابل وهابیت صهیونیستی حمایت کند.
"الباقر محمد": رهبر مجاهد ما (سید علی الحسینی) که خداوند ایشان را حفظ و به ایشان طول عمر عنایت فرماید؛ دارای تدبیر و اندیشه‌ای است که بنیان کفار، منافقین و خائن ها و در رأس آنها اسرائیل فاسد را ویران می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها