پایان محاصره دو گردان ارتش عراق در الرمادی

پایان محاصره دو گردان ارتش عراق در الرمادی
يکشنبه 26 بهمن 1393 - 19:29

یک منبع آگاه در یگان واکنش سریع شماره یک عراق، از پایان محاصره دو گردان ارتش و هلاکت ده‌ها تروریست داعش و خنثی سازی 60 بمب کار گذاشته شده توسط تروریست‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای عراقی روز شنبه عملیات نظامی گسترده ای را با مشارکت لشکر یکم واکنش سریع و فرماندهی عملیات انبار در منطقه ثرثار در شمال رمادی انجام داده و توانستند به محاصره گردان های دوم و چهارم لشکر یکم پایان دهند.

پایگاه عراقی سومریه نیوز در این باره به نقل از یک منابع نظامی نوشت: محاصره گردان های دوم و چهارم لشکر یکم در منطقه ثرثار در شمال الرمادی شکسته شده و امنیت این منطقه تا سامرا به تأمین گردیده و کمک های لازم برای گردان های مذکور که از بیش از یک هفته پیش تاکنون تحت محاصره داعش قرار دارند، ارسال شده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود نوشت: نیروهای ارتش توانستند مسیر میان منطقه "الجسر الیابانی" تا منطقه ثرثار و سامرا پاکسازی نمایند که در جریان آن، دهها تروریست داعش به هلاکت رسیده و 60 بمب کار گذاشته شده از سوی تروریست ها، خنثی و دو خودروی مسلح به تیربار آنها منهدم گردید.

یادآور می شود گروه موسوم به "حشد" که اقدام به پیگیری جنایات کشتار جمعی و نسل کشی می نماید، دو روز پیش درباره احتمال قتل عام 80 نظامی تحت محاصره عراقی توسط گروهک تروریستی داعش در الانبار هشدار داده و اعلام کرده بود، این نظامیان از 16 روز پیش و به دنبال فرار شماری از افسران و سربازان در منطقه عملیاتشان در محاصره هستند. از این رو، باید برای نجات آنها، طور فوری اقدام شود.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها