شکست‌های پی‌درپی تروریست‌ها در جنوب سوریه + ویدیو

دوشنبه 27 بهمن 1393 - 17:36

ارتش سوریه بعد از سیطره بر چندین منطقه راهبردی، عملیات خود را در جنوب این کشور ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار العالم از دمشق، ارتش سوریه عملیات خود را در جنوب این کشور و در حومه درعا و القنیطره و نیز حومه دمشق ادامه می دهد و چندین منطقه راهبردی را در جنوب این کشور آزاد کرده است.

مازن سلمو با اعلام این خبر افزود: منابع نظامی تاکید می کنند که ارتش سوریه عملیات نظامی خود را در حومه درعا در روستاهای کفرشمس، تلال فاطمه و تلال الحاره ادامه می دهد و مواضع تروریست ها را با توپخانه سنگین هدف قرار داده که بر اثر آن تعداد زیادی از تروریست های جبهه النصره و جنبش احرار الشام که مورد حمایت صهیونیست ها هستند به هلاکت رسیده اند.

وی تاکید کرد: گروههای تروریستی موجود در این منطقه توسط اتاق عملیات مشترک اروپایی-اردنی-سعودی اداره می شوند و تلاش می کنند با سیطره بر مناطق راهبردی خود را به دمشق نزدیک کنند.

سلمو در ادامه گفت: در حومه القنیطره نیز ارتش سوریه با ادامه عملیات خود در روستای صمدانیه غربی، ام باطنه و تلال مسحره، مواضع تروریست ها را هدف قرار داد و تعدادی از آنها را به هلاکت رساند.

وی خاطرنشان کرد که گروههای تروریستی تلاش می کردند برای تشکیل یک جبهه واحد حومه القنیطره را به حومه درعا بپیوندند، اما ارتش سوریه توانست بعد از سیطره بر دیرعدس و دیرماکر مواضع خود را برای انجام یک عملیات بزرگ، تثبیت کند.

خبرنگار العالم افزود: در عملیات ارتش سوریه علیه مواضع تروریست ها در مزارع ریحان در اطراف شهر دوما در غوطه شرقی (حومه دمشق) نیز تعداد زیادی از تروریستها که از اتباع لیبی و عربستان در میان آنها دیده می شد به هلاکت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها