دستور انگلیس به سربازان: زنده، اسیر داعش نشوید !

دستور انگلیس به سربازان: زنده، اسیر داعش نشوید !
سه شنبه 28 بهمن 1393 - 11:54

فرماندهی ارتش انگلیس، به نیروهای خود در عراق و سوریه دستور داد، به محض اسیر شدن به دست داعش، خودکشی کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی "دیلی استار" فاش کرد: به نیروهای ویژه انگلیسی دستور داده شده است یک گلوله برای خودکشی کنار بگذارند، تا در صورت اسارت به دست داعش، از آن استفاده کنند. علاوه بر این به نیروهای انگلیسی دستور داده شده است به جای اسارت به دست داعش، تا آخرین لحظه بجنگند.
این دستور، پس از آن صادر شد که داعش برای انتقام از نیروهای ائتلاف بین المللی، "معاذ الکساسبه" خلبان اردنی را که به دست آن ها اسیر شده بود، در قفس زنده زنده آتش زدند.
به گفته یکی از فرماندهان نیروی هوایی انگلیس، نجات اسیران از دست داعش غیرممکن است، زیرا آن ها اسیران را از مکانی به مکانی دیگر منتقل می کنند تا امکان شناسایی مکان نگهداری اسیران به صفر برسد. از آن گذشته، اسیر شدنِ افراد به دست داعش، به مثابه جایزه ای بزرگ برای داعش است.
یک منبع آگاه به روزنامه دیلی استار گفت: به نیروهای ویژه انگلیسی در عراق و سوریه اطلاع داده شده است که در صورت اسیر شدن به دست داعش، پیش از آن که سربریده شوند، شکنجه خواهند شد و احتمال دارد زنده زنده سوزانده شوند و آن ها باید بدانند که هیچ فرصتی برای نجاتشان وجود ندارد. به این ترتیب، همه کسانی که از انگلیس به عراق یا سوریه اعزام می شوند، از خطرات احتمالی باخبرند و به هیچ وجه نخواهند گذاشت داعش آن ها را زنده اسیر کند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها