افشاگری العالم دربارۀ حمایت صهیونیست‌ها ازالنصره+فیلم

چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 20:23

دمشق، العالم - شبکه العالم امروز (چهارشنبه) فیلم مستندی را پخش خواهد کرد که برای اولین بار ارتباط گروه های تروریستی در سوریه به ویژه النصره را که بیشتر در جنوب این کشور فعال هستند، با رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد.

به گزارش شبکه العالم، این فیلم که "القنیطره ثالوث النار" (قنیطره، سه راهی آتش) نام دارد صحنه هایی از دخالت رژیم صهیونیستی در درگیری های قنیطره و ریف درعا در جنوب سوریه را به تصویر می کشد.
"حسین مرتضی" مدیر دفتر العالم در دمشق اعلام کرده که این فیلم یک سند مهم است که به همگان ثابت می کند رژیم صهیونیستی به تروریست ها کمک کرده تا طرح های مورد نظر خود را در منطقه به اجرا در بیاورد.

یکی از این کمک ها حمله به قنیطره بود که دلیل واقعی آن ترس تروریست های جبهه النصره از حضور اعضای مقاومت حزب الله لبنان در جنوب سوریه بود.

مرتضی می افزاید: از ماهها قبل و از زمانی که نقش رژیم صهیونیستی در حمایت از تروریست های جنوب سوریه مشخص شد، تهیه این فیلم را آغاز کردیم و پس از حمله آنها به قنیطره و به شهادت رساندن تعدادی از اعضای مقاومت توسط صهیونیست ها ما به اطلاعات و اسناد بیشتری دست پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرده اهمیت این عملیات از آنجا مشخص می شود که همزمان با آغاز عملیات ارتش سوریه برای آزادی و پاکسازی برخی مناطق جنوب سوریه، تروریست ها نیز در جبهه جنوبی یک بار دیگر با توان بیشتری وارد مبارزه شده اند.

مرتضی می گوید: نقشی که رژیم صهیونیستی در بحران سوریه دارد مربوط به زمان حال نیست بلکه از زمان آغاز درگیری ها(2011) این امر مشخص بود و ما نیز با تکیه بر برخی اطلاعاتی که به دستمان رسید اقدام به جمع آوری اسنادی کردیم که دخالت رژیم صهیونیستی در بحران سوریه را ثابت می کند.

وی درباره مضمون این فیلم و زمان پخش آن گفت: این یک فیلم مستند 25 دقیقه ای شامل تصاویری از خاک سوریه و اراضی فلسطین اشغالی است که در طول حدود یک سال جمع آوری شده است، که برخی از  تصاویر آن با صرف یک تا دو روز زمان تهیه شده و تعدادی دیگر نیز با نفوذ به داخل گروههای تررویستی گرفته شده است و اگرچه نمی توانیم تمام منابعی را که از طریق آنها این تصاویر تهیه شده را معرفی کنیم اما هیچ کس حتی رژیم صهیونیستی نمی تواند این اسناد را انکار کند، چون کاملا واضح و مستند هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها