آمادگی ارتش عراق برای آزادسازی تکریت + فیلم

پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 - 23:01

نیروهای عراقی بعد از پاکسازی حومه شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین از وجود عناصر داعش، خود را برای عملیات گسترده ای به منظور آزادسازی کامل این شهر آماده می کنند.

خبرنگار شبکه العالم که ارتش عراق و نیروهای مردمی را در بخش تکریت همراهی می کند، از آمادگی نیروهای عراقی برای اجرای عملیات در شهر تکریت خبر داد.
"حیدر قاسم" ضمن به تصویر کشیدن خانه شهروندان عراقی که تروریست های داعش آنها را کاملا ویران کرده اند، خاطرنشان کرد: احتمال دارد این خانه ها بمب گذاری شده باشد و از این رو، عملیات تفتیش و بازرسی گسترده ای در محل جریان دارد.
وی تاکید کرد: عملیات ارتش و نیروهای مردمی به طور شبانه روزی ادامه دارد تا منطقه کاملا از وجود بمب و انبارهای سلاح و مهمات پاکسازی شود.
یکی از نیروهای داوطلب مردمی در گفت و گو با خبرنگار العالم تصریح کرد: حومه شهر تکریت به طور کامل آزاد شد و در حال حاضر عملیات پاکسازی آن از مواد منفجره ای که داعش کار گذاشته است، در جریان است و تا چند روز آینده عملیاتی برای آزدسازی استان صلاح الدین آغاز خواهد شد.
نیروهای امنیتی عراق روستای کاشیفا، العیونات و چند شهرک دیگر در حومه شهر تکریت را که به پناهگاه تروریست های عرب و غیر عربِ گروه داعش تبدیل شده بود، آزاد کردند.

پربیننده ترین خبرها