وزیر اطلاع رسانی سوریه مطرح کرد:

شرط موفقیت طرح توقف درگیری های حلب

شرط موفقیت طرح توقف درگیری های حلب
جمعه 1 اسفند 1393 - 14:11

العالم - وزیر اطلاع رسانی سوریه اعلام کرد: به ثمر نشستن طرح توقف درگیری های شهر حلب مشروط به این است که کشورهایِ حامی گروه های تروریستی بتوانند این گروه ها را مجبور کنند که به آتش بس پایبند باشند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت "سوریه الآن" عمران الزعبی روز جمعه خاطرنشان کرد، ما معتقدیم که مقصود استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه، از اظهاراتش در شورای امنیت سازمان ملل توقف درگیری های شهر حلب است. توقف حملات هوایی بخشی از توقف درگیری ها است به عبارت دیگر همه گروه های مسلح در شهر حلب نیز باید به فعالیت های مسلحانه خود پایان دهند.

الزعبی گفت: دولت سوریه همچنان به بررسی همه اظهارات میستورا از جمله سخنان او در شورای امنیت می پردازد و اگر وی به دمشق بیاید، پاسخ های لازم را از دولت دمشق دریافت خواهد کرد. 

وی افزود: موفقیت هر طرح مربوط به بحران سوریه مستلزم توانایی حامیان مالی گروه های تروریستی برای مهاراین گروه ها است که مردم بی دفاع سوریه را می کشند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه اعلام کرد: ارتش سوریه در همه مناطق در حال پیشروی است و دستاوردها و پیروزهای روزانه اش بسیار مهمتر و بیشتر از همه تلاش های ائتلاف بین المللی موسوم به مبارزه با داعش است .

الزعبی گفت: ارتش سوریه از نیروی هوایی، تسلیحات و طرح های نظامی خود برای مبارزه با داعش استفاده می کند و در میدان جنگِ با داعش و جبهه النصره با تجربه ترین ارتش در کل منطقه است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها