جدیدترین عملیات ارتش سوریه در حلب و ادلب

جدیدترین عملیات ارتش سوریه در حلب و ادلب
جمعه 1 اسفند 1393 - 19:18

نیروهای ارتش سوریه در جدیدترین عملیات خود در حومه شهرهای حلب و ادلب، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رسانده و تانک ها و تجهیزات آنها را منهدم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه تجمع تروریست های مسلح، خودروها و تانک های آنها در اطراف مناطق "الملاح" و "کفر حمر" در حومه شمالی حلب را هدف قرار داد.

نیروهای ارتش سوریه شماری زیادی از تروریست ها را در جریان درگیری در اطراف شهرک "حردتنین" به هلاکت رساندند.

درهمین حال، گروه تروریستی "جبهه النصره" در حومه شهر حلب اقدام به ایجاد پست های بازرسی کرد تا عناصر خود را که از صحنه نبردها در این منطقه به ترکیه فرار می کنند، بازداشت کند.   

ارتش سوریه در حومه شهر ادلب " نیز تحرکات و خطوط امداد تروریست ها از ترکیه را هدف قرار داد و شماری از آنها را در روستای "الیعقوبیه" به هلاکت رساند.

یک منبع ارتش سوریه به خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) گفت: ارتش به عناصر مسلح در منطقه "تفتناز" در شمال شرقی شهر ادلب که مقر تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی است، ضربات سنگینی وارد کرد و  شمار زیادی از آنان را به هلاکت رسانده و تجهیزات آنان را منهدم کرد. 

وی افزود: ارتش همچنین شماری از تروریست ها را در روستای "الیعقوبیه" در منطقه "جسر الشغور" در حومه شهر ادلب به هلاکت رسانده و تعدادی را نیز مجروح کرد.

این منطقه مکان تردد تروریست ها با ملیت های مختلف از طریق استان "اسکندرون" ترکیه به کشور سوریه محسوب می شود.  

ارتش در منطقه "ابو الضهور" نیز اقدام به پاکسازی روستا ها و مزارع پیرامون این منطقه از تروریست های جبهه النصره ، "احرار الشام " و همچنین سایر گروه های تروریستی کرد. در جریان این پاکسازی شماری تروریست در ناحیه " تل سلمو"، "ام جرین" و "الحمیدیه" به هلاکت رسیده و مقادیری سلاح و مهمات آنان منهدم شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها