داعش: اروپا را با مهاجران غرق می کنیم

داعش: اروپا را با مهاجران غرق می کنیم
جمعه 1 اسفند 1393 - 21:30

گروه تروریستی داعش با به راه انداختن جنگ روانی تهدید کرد که اگر هدف حمله قرار گیرد، قاره اروپا را با نیم میلیون مهاجر لیبیایی غرق خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، گروه تروریستی داعش در فایلهای صوتی منتشر شده در ایتالیا تهدید کرد: اگر اروپا تصمیم به دخالت نظامی علیه این گروه در لیبی بگیرد، بطور همزمان 500 هزار مهاجر را از لیبی سوار صدها قایق کرده و به اروپا خواهد فرستاد. 

برپایه این گزارش، گروه داعش در حال برنامه ریزی برای ارسال همزمان 500 هزار نفر است.

در صورت وقوع این امر، بسیاری از آنان در معرض خطر غرق شدن قرار خواهند گرفت زیرا تیم های امداد و نجات نخواهند توانست اینهمه مهاجر را نجات دهند. مقامات اروپا بیم آن دارند که در صورت رسیدن این همه مهاجر، شهرهای اروپایی به آشوب کشیده شود.

عناصر داعش امیدوارند بتوانند بر لیبی مسلط شده و سپس در پوشش پناهنده از دریای مدیترانه به اروپا بروند.

سازمان ویژه مبارزه با تروریسم (Quilliam) با رصد و شنود اظهارات عناصر گروه تروریستی داعش به این مطلب پی برده و آن را در روزنامه انگلیسی "تلگراف" فاش کرد.

در همین حال "آنجلینو آلفانو" وزیر کشور ایتالیا گفت: لیبی برای داعشی ها حائز اولویت است لذا جامعه بین الملل باید حتی یک دقیقه را از دست ندهد. 

بیش از 170 هزار مهاجر در سال گذشته با قایق وارد ایتالیا شدند. نزدیک به چهار هزار مهاجر که از جمعه گذشته تا کنون قصد رسیدن به ایتالیا را داشتند، نجات داده شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها