مخالفت یمنی‌ها با توطئه آمریکا و شورای امنیت + فیلم

شنبه 2 اسفند 1393 - 12:22

صنعا ( العالم)- صنعا پایتخت یمن و تعدادی از استانهای این کشور، شاهد تظاهرات گسترده ای در مخالفت با قیمومیت خارجی و تصمیم اخیر شورای امنیت بود.

خبرنگار شبکه العالم از صنعا گزارش داد، این تظاهرات با فراخوان کمیته انقلابی یمن با شعار"انقلاب در مخالفت با تهدیدها و توطئه های امریکا و مداخلات کشورهای خارجی ادامه دارد" در مناطق مختلف به ویژه صنعا برگزار شد.
تاکید بر ادامه انقلاب ، مخالفت با مداخلات خارجی و تصمیمات اخیر شورای امنیت معروف به  توطئه امریکا شعارهایی بود که در این تظاهرت گسترده مردمی  صنعا  نمود پیدا کرد و شرکت کنندگان بار دیگر از اعلامیه قانون اساسی و کمیته های انقلابی حمایت و آن را تایید کردند.

یکی از تظاهرکنندگان در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت : هدف از این تظاهرات حمایت از اعلامیه قانون اساسی و طرح های انقلابی بود.

یمنی ها برای تاکید بر مخالفت نیروهای انقلابی با تصمیمات شورای امنیت یا هرچیزی که بر ضد انقلاب و اراده و حاکمیت مردم است در برابر ساختمان سازمان ملل در صنعا تجمع، و سیاست تهدید برای تحمیل قیمومت بریمن را محکوم کردند.
یکی ازتظاهرکنندگان در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت :امریکا هم اکنون بار دیگر با کمک همه نیروهای خارجی  در صدد اجرای  تصمیمات یمن است .

یکی دیگر از تظاهرکنندگان اظهار داشت: به آنان می گوییم به مداخله در امور ما پایان دهند زیرا ما خود سرنوشتمان را تعیین خواهیم کرد.

تظاهرکنندگان با انتقاد از موضع برخی از کشورهای خارجی و در راس آنها آمریکا،  تأکید کردند که این کشورها به دنبال ناکام گذاشتن انقلاب مردمی یمن هستند.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها