فرار سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از موضوع بحرین

فرار سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از موضوع بحرین
شنبه 2 اسفند 1393 - 14:36

سخنگوي وزارت خارجه آمريكا براي فرار از بمباران سوالات خبرنگاران درباره محاكمه و زنداني شدن يك تبعه آمريكايي در بحرين، مجبور شد تا كنفرانس مطبوعاتي خود را قطع كند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم به نقل از سايت مرآه البحرين، در پي صدور حكم زندان براي يك تبعه آمريكايي به علل سياسي در بحرين، جين ساكي سخنگوي وزارت خارجه آمريكا در كنفرانس مطبوعاتي خود در 18 فوريه جاري به محاصره سوالات خبرنگاران درآمد.
روز 19 فوريه جاري نيز بار ديگر خبرنگاران به سوالات خود درباره بازداشت اين زنداني آمريكايي بحريني تبار ادامه دادند و سخنگوي وزارت خارجه آمريكا نيز به فرار خود از پاسخ به اين سوالات ادامه داد.
بر اساس پاسخ های او به خبرنگاران، آشکار است كه او از مسؤولیت شانه خالي كردن سفارت آمريكا در منامه براي دفاع از اين تبعه آمريكايي، فرار مي كند.
جين ساكي هيچ جزئياتي درباره ماهيت حكم صادر شده يا پرونده اين تبعه آمريكايي بحريني تبار به نام "جعفر" بيان نكرد و درپاسخ به سوالات مكرر خبرنگاران بويژه يكي از آنها كه از عدم توجه سفارت آمريكا در منامه براي حضور نماينده اش در جلسات استماع شهود و محاكمه و قرائت حكم پرسش كرد، سكوت كرد.
اين سوالات باعث شد تا او مجبور شود كنفرانس مطبوعاتي خود را در روز 18 فوريه قطع كند و با تشكر از خبرنگاران بگويد كه هيچ پاسخ يا اطلاعاتي در اين باره ندارد كه به آنها ارايه دهد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها