عضو ارشد انصارالله تأکید کرد:

بازی مخالفان انقلاب یمن با برگه سوخته

بازی مخالفان انقلاب یمن با برگه سوخته
يکشنبه 3 اسفند 1393 - 15:04

صنعاء (العالم)- عضو ارشد جنبش انصار الله یمن، فرار عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی این کشور، از صنعا به عدن را تلاش برای استفاده از برگه سوخته، بر هم زدن بازی و تحریف روند انقلاب این کشور دانست.

"حزام الاسد" روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، تاکید کرد که تلاش برای بهرده برداری از این برگه سوخته با توجه به جایگاه مردمی بالای انقلاب، فایده ای نخواهد داشت.
عضو ارشد انصار الله افزود: فراری دادن عبد ربه منصور هادی از صنعا اقدامی غیر مسوولانه بود؛ برخی طرف های داخلی و خارجی تلاش کردند با این حرکت برگه های بازی را به هم بزنند اما این برگه، برگه ای سوخته است و جریان های ضد انقلاب نمی توانند با آن اعمال فشار کنند.
وی در همین راستا خاطرنشان کرد: رویکرد انقلاب مردمی یمن ادامه پر کردن خلأهای سیاسی [ناشی از استعفای برخی مسوولان] است و نشست ها و گفت وگوها با حضور نماینده سازمان ملل در صنعا ادامه خواهدداشت.
عضو ارشد انصار الله در واکنش به بیانیه منسوب به رییس جمهور مستعفی یمن اظهار داشت: هنوز این پیام تایید و یا رد نشده است و اگر این پیام را وی هم صادر کرده باشد طرح شورای همکاری خلیج فارس میان دو جریان نظام [سابق] و موقت بود و یک سال است که مهلت آن به پایان رسیده است.

عبد ربه منصور هادی در بیانیه ای که با امضای وی صادر شده، گفته است به طرح شورای همکاری خلیج فارس درباره بحران یمن وفادار است.
حزام الاسد تاکید کرد: مردم یمن انقلاب کرده اند و این انقلاب از حمایت مردمی بسیار بالایی برخوردار است. طرف های سیاسی نیز توافق کرده اند که خلأهای سیاسی پر شود. برخی گروه های غیر همسو نیز به نفعشان است که با انقلاب و اعلامیه قانون اساسی همکاری کنند و وارد مشارکت ملی گسترده برای آینده یمن شوند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها