آموزش به زبان انگلیسی در مدارس داعش !

آموزش به زبان انگلیسی در مدارس داعش !
سه شنبه 5 اسفند 1393 - 09:32

درپی افزایش تعداد عناصر غربی داعش، این گروه تروریستی 2 مدرسه را در استان رقه در شمال سوریه برای آموزش تفکرات خواد به زبان انگلیسی افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از این دو مدرسه به نام ابومصعب الزرقاوی (مدرسه کاظم سابق) ویژه پسران و مدرسه دوم به نام عایشه ویژه دختران است .
اداره آموزش داعش اعلام کرد، کودکان 6 تا 14 سال مهاجران خارجی (تروریست های خارجی) در مدارس ابومصعب الزرقاوی و عایشه به زبان انگلیسی تحصیل خواهند کرد .
داعش بیانیه ای را به زبان انگلیسی در شهر رقه توزیع کرده که در این بیانیه آمده است : دو مدرسه جدید 5 روز اول هفته و از ساعت 00 : 09 تا ساعت 00 : 14 بازخواهد بود . 
این در حالی است که داعش با هدف تحمیل افکار منحرف خود به دانش آموزان شهر رقه مدارس این شهر را تا آماده کردن کتاب هایِ همسو با افکارش تعطیل کرده است؛ و درس های فلسفه و شیمی را نیز به ادعای مغایرت با تعالیم اسلامی و کفرآمیز بودن از برنامه های درسی مدارس حذف کرد؛ و دوره های به اصطلاح شرعی نیز برای معلمان برگزار می کند تا آنها را مجبور به تبعیت از افکار خود کند. 
داعش همچنین مرکزی را به نام مرکز " فاروق " برای آموزش نظامی کودکان احداث کرده است؛ که کودکان در این مرکز علاوه بر گذراندن دوره عملی فنون جنگی دوره ای را نیز برای آموختن تفکرات افراطی می گذرانند و تعداد این کودکان در هر دوره صد نفر برآورد می شود. 
آمار دقیقی درباره تعداد نیروهای خارجی داعش و دیگر گروههای تروریستی فعال در سوریه وجود ندارد ولی داعش و جبهه النصره تلاش می کنند که اکثر نیروهایشان تروریست های خارجی باشند.
البته برخی گزارشها حاکی است که تعداد تروریست های خارجی فعال در سوریه ظرف 3 سال به 20 هزار نفر رسیده است.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها