کمین موفق ارتش سوریه برای تروریستها در غوطه + فیلم

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 13:05

نیروهای ارتش سوریه شمار قابل توجهی از تروریستها را در کمینی در غوطه شرقی به هلاکت رساندند.

"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از ریف دمشق گزارش داد، نیروهای ارتش سوریه با ایجاد کمین در منطقه غوطه شرقی توانستند شمار قابل توجهی از عناصر مسلح را هنگام فرار از مزارع این منطقه به هلاکت برسانند.

ارتش سوریه در مناطق حومه شهر دمشق خصوصاً مرج السلطان ودیر العصافیر همچنان در حال عملیات است.

ارتش سوریه پس از درگیری سنگین با تروریست ها توانست 2 موضع آنها را در روستای "الدرخبیه" در حومه غربی شهر دمشق منهدم کند، و تعدادی از آنها را به هلاکت برساند و یا زخمی کند و در مناطق مرج السلطان و دیر العصافیر نیز 9 تروریست جبهه النصره و چند گروه تروریستی دیگر را از پا در آورد. 
گزارشگر شبکه خبری العالم در سوریه امروز سه شنبه به نقل از منابع نظامی اعلام کرد : مواضع تروریست ها در حومه شهر دمشق هر روز آماج حملات ارتش است و دیروز دوشنبه ده ها عضو جیش الاسلام و دیگر گروه های تروریستی در مناطقی همچون دیرالعصافیر ، مرج السلطان و العب کشته شدند.
نیروهای تحت امر " ابو ولید المقدسی" مفتی داعش در منطقه مرزی القلمون نیز با طرفداران " ابو عائشه البانیاسی " رقیب مقتول ابو ولید المقدسی همچنان درگیر هستند و جبهه النصره از طرفداران البانیاسی حمایت می کند و در این درگیری ها تعدادی از نیروهای دو طرف کشته شده اند.
ارتش سوریه برای جلوگیری از حملات خمپاره ای تروریست ها به مناطق مسکونی همچنان تلاش می کند زیرا تروریست ها اخیراً با حمله خمپاره ای به مناطق اطراف زندان مرکزی دمشق 4 شهروند را کشتند و بیش از 20 نفر دیگر را زخمی کردند.

MKH-23-22:38

 

پربیننده ترین خبرها