جاسوسان اسرائیلی‌ کارتن خواب می‌شوند !

جاسوسان اسرائیلی‌ کارتن خواب می‌شوند !
سه شنبه 5 اسفند 1393 - 15:17

یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی فاش کرد مزدوران وجاسوسانی که برای رژیم اشغالگر قدس کار می کنند، سرانجام مانند "سگ های خیابانی" به حال خود رها شده و کارتن خواب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش گزارشی درباره وضع رقت بار مزدورانی که برای سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی کار کرده اند، فاش کرد که سازمان اطلاعات، پس از بهره برداری از این افراد، آن ها را به حال خود رها می کند.

در این گزارش، به زندگی اسف بار مزدوری به نام "امین الحاج" اشاره شده است. این شهروند لبنانی، بیش از 30 سال به موساد خدمت کرد، اما پس از این مدت، خود را بی پناه یافت.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش، تحت عنوان "استفاده از مزدوران و کنار گذاشتن آنان" تاکید کرد: حافظه سازمان اطلاعات در خصوص مزدوران خود، کوتاه مدت است. گواه این ادعا؛ وضع امین الحاج مزدور لبنانی است که موساد، او را به نام "رومنگیه" خطاب می کند.

امین الحاج گفت: "من بسیاری از مردم را به خاطر (اسرائیل) کشتم و در لبنان، مزدور بودم اما اکنون خود را شکست خورده ای می یابم که هیچ نمی ارزد."

برپایه این گزارش، امین الحاج، نه تنها به انتقال اطلاعات به موساد می پرداخت، بلکه زنجیره ای از مزدوران لبنانی و فلسطینی را نیز اداره می کرد. وی همچنین یک خانه فساد را در قبرس می گرداند و به این وسیله، فلسطینی ها را می فریفت و از آن ها اطلاعات کسب می کرد و به این شیوه، بسیاری از عملیات ضد اسرائیلی را خنثی کرد. وی همچنین شمار زیادی از فلسطینی ها را اسیر کرد. وی حتی معاون "کمیل شمعون" وزیر کشور پیشین لبنان بود و در ضاحیه جنوبی لبنان ساکن بود.

یکی از افسران بازنشستۀ موساد که در این سازمان پست های مهم و کلیدی داشت، درباره الحاج گفت: او یکی از مزدوران ما در لبنان بود. الحاج به مسئولان لبنانی نزدیک بود و عملیات فراوانی را اجرا کرد که بر اساس قانون حفاظت اطلاعات، هنوز افشای آن ها ممنوع است.

در گزارش شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است: "مردِ اطلاعاتِ طلایی" همواره در اختیار بود و حاضر بود هرکاری برای موساد و ضد مردم و کشورش انجام دهد، اما اکنون، کاملا تنها و رها شده و بر پروندۀ او در اتاق های موساد، یک وجب خاک نشسته است.

در این گزارش، به نمونۀ دیگری از مزدورانِ شکست خورده اشاره شده است. این شخص که "ریاض کنعان" نام دارد، یک فلسطینی است که در داخل سازمان آزادیبخش فلسطین به موساد خدمت می کرد، اما اکنون بدون هرگونه دستمزدی برای خدماتش به (اسرائیل)، به حال خود رها شده است.

کنعان گفت: سال های طولانی به اسرائیل خدمت کردم اما آن ها مرا تنها رها کردند و هیچ کمکی به من نکردند و خود را به نشناختن من زدند، تاجایی که ناچار شدند در پارک ها و بیابان ها بخوابم.

برپایه این گزارش، الحاج و کنعان، تنها مشتی نمونۀ خروار و دو نمونه از هزاران مزدوری هستند که پس از خدمات گسترده ای که برای رژیم صهیونیستی انجام دادند، اکنون نه تنها دستمزدی دریافت نکرده اند، بلکه کاملا به حال خود رها شده اند. و به این ترتیب، افرادی که روزی از سوی رژیم صهیونیستی "گنج های اطلاعاتی" خوانده می شدند، امروز مانند سگ های "راه گم کرده"، "خیابان گرد و کارتن خواب" شده اند.

26

پربیننده ترین خبرها