هلاکت مغز متفکر جنایتِ بزرگِ اسپایکر + ویدیو

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 18:21

نیروهای عراقی، مغز متفکر جنایتِ بزرگِ پایگاه هوایی اسپایکر را که به اعدام 1700 دانشجوی دانشکده هوایی منجر شد، به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در عراق، نیروهای عراق پس از دریافت اطلاعاتی دقیق، موفق شدند "ناصر امونه" مغز متفکر جنایت بزرگِ پایگاه هوایی اسپایکر را در صلاح الدین به هلاکت برسانند. تروریست های داعش، در این عملیات، 1700 تن از دانشجویان دانشکده هوایی را به سبب شیعه بودن اعدام کرده و پیکر آنان را به رود فرات انداختند.

بر پایه این گزارش، عملیات نظامی در منطقه البغدادی در استان الانبار در غرب عراق همچنان ادامه دارد. ساکنان این منطقه که در چنگ داعش گروگان هستند و از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده می شود، در شرایط بسیار بدی به سر می برند. نیروهای عراقی موفق شدند مجتمع مسکونی را در منطقه البغدادی آزاد کنند و شمار زیادی از خانواده های این مجتمع را به اماکن امن تر منتقل کنند. نیروهای عراقی همچنین موفق شدند 10 هزار سبد مواد غذایی به خانواده های تحت محاصره برسانند.

نیروهای عراقی همچنین موفق شدند حمله هفت انتحاری را که سعی داشتند خود را در یک ساختمانِ آزاد شده از چنگ داعش منفجر کنند، خنثی کنند. نیروهای واحد فنی نیز موفق شدند ده ها مین را که در جادۀ منتهی به منطقه القصر به الجبه کار گذاشته شده بود، خنثی کنند.

خبرنگار العالم همچنین به نقل از منابع نظامی و فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی، از رسیدنِ تجهیزات و سلاح های پیشرفته و جدیدی به الانبار و مناطق درگیری با داعش خبر داد که نیروهای عراقی، نیروهای داوطلب مردمی و عشایر و پلیس، به شدت به آن ها نیاز داشتند.

وزارت دفاع عراق نیز اعلام کرد که سازمان اطلاعات نظامی با حمله به عناصر داعش در منطقه الکرمه دستکم 25 تروریست داعشی را به هلاکت رساند و پایگاه های آن ها را نابود و شماری از خودروهای نظامی آنان را منهدم کرد.

23-23:42
26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها