گزارش العالم از پاکسازی منطقه‌ای راهبردی در صلاح‌الدین

سه شنبه 5 اسفند 1393 - 22:04

ناحیه مِکیشیفه، صلاح‌الدین (العالم) – ارتش عراق با همکاری نیروهای مردمی، ناحیه استراتژیک "مکیشیفه" در استان "صلاح الدین" عراق را از لوث وجود گروه تروریستی "داعش" آزاد کرد.

خبرنگار شبکه خبری العالم با حضور در این منطقه و تهیه گزارش از عملیات گسترده ارتش برای آزادی استان صلاح الدین به ویژه ناحیه مِکیشیفه تاکید کرد که جاده تکریت بسیار استراتژیک بوده و شرق آن همچنان شاهد درگیری طرفین است.  

"معین الکاظمی" رییس کمیته بسیج مردمی به خبرنگار العالم گفت، این منطقه که در شمال "سامرا" واقع است یک هفته قبل از سوی دشمنان مورد حمله قرار گرفت و تا نزدیک همین خیابان رسیدند، اما پایداری مجاهدین باعث شد تا نزدیک رودخانه عقب نشینی کنند.

وی افزود: ما سرگرم پیشروی به طرف مناطق "العوینات" و "العوجه" هستیم و ان شاءالله، عملیات تا آزادسازی تکریت ادامه خواهد یافت.    

یکی از نیروهای مردمی هم به العالم گفت: ان شاءالله پیشروی می کنیم و به یاری خداوند متعال و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عملیات را در موصل پایان می دهیم. 

ارتش عراق از سه جهت سرگرم پیشروی به طرف شمال استان صلاح الدین است که هدف از آن آزادسازی کامل تکریت و سایر شهرهای این استان می باشد.  
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها