ایندیپندنت: نتانیاهو باید حیا می کرد

ایندیپندنت: نتانیاهو باید حیا می کرد
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 12:51

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت با اشاره به تناقض ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضد ایران و تناقض آن با گزارش موساد، تأکید کرد که نتانیاهو باید در گفته های خود در سازمان ملل حیا می کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ایندیپندنت" روز چهارشنبه خاطرنشان کرد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعات و جاسوسی این رژیم (موساد) درباره برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران دچار اختلاف هستند.
نتانیاهو  در سخنرانی سال 2012 خود در سازمان ملل مدعی شده بود که ایران یک سال با ساخت بمب اتمی فاصله دارد، ولی موساد در گزارشی، این ادعاها را رد کرد.
"ماتیو نورمن" در مقاله ای در روزنامه ایندپندنت در این خصوص نوشت: آنچه در بین نامه ها و اسناد رد و بدل شده بین سرویس اطلاعاتی افریقای جنوبی و دیگر سرویسهای اطلاعاتی بیگانه وجود به طور زیادی برای اسرائیل مشکل آفرین است. نتانیاهو پیش از اینکه در شورای امنیت حاضر شود و آن نقاشی بچگانه را در خصوص تهدید اتمی ایران نشان می داد، باید کمی حیا می کرد.
وی گفت: نمایشی که نتانیاهو نشان داد ممکن بود جرقه آتش جنگ جهانی سوم را بزند؛ و این مسأله برای غرب که همچنان لکه ننگ جنگ افروزی هایی را داد که در آن هزاران نفر بر اساس ادعاهایی در خصوص توانمندی برخی کشورها به راه انداخته است.

پربیننده ترین خبرها