جنگ داعش با همه قومیتها و طوایف عراقی و سوری

جنگ داعش با همه قومیتها و طوایف عراقی و سوری
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 13:06

حمله داعش به طوایف مختلف در عراق و سوریه و حملات جدید این گروه تروریستی به روستاهای آشوری نشین سوریه نشان داد که جنگ آنان نه علیه طایفه خاص بلکه در چارچوب جنگ علیه همه طوایف جامعه سوریه و عراق و جنگ علیه انسانیت است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، داعش بدترین و وحشیانه ترین جنایت ها را علیه انسانیت مرتکب می شود که نظیر آن در دوره مغول و تاتار نبوده است.
آخرین جنایت این گروه تروریستی حمله به یکی از روستاهای آشوری نشین سوریه بود. آشوری ها از صدها و بلکه هزاران سال پیش در این روستاها ساکن هستند.

داعش ده ها تن از آنها را به قتل رساند و بسیاری را ربوده است.
اسقف های کلیسای مسیحی در این خصوص اعلام کردند که احساس می کنند در دنیای تاریک و شرارت به سر می برند، و اقداماتی که صورت می گیرد هیچ ارتباطی به دین ندارد.
"گابریل داود" سراسقف ارتدوکس، در این خصوص گفت: بیش از 100 نفر از آشوری ها به قتل رسیده اند و بیش از 200 نفر از آنها نیز آواره شده اند. جنایتکاران فقط مسیحیان را هدف قرار نمی دهند بلکه همه طوایف دینی را هدف قرار می دهند.
پیش از این نیز عناصر داعش ترکمن ها را در منطقه تلعفر در موصل هدف قرار دادند و بسیاری از آنها را به قتل رساندند.
همچنین، ایزدی ها در معرض بدترین جنایت و وحشیانه ترین اقدامات گروه تروریستی داعش قرار دارند، به گونه ای که بسیاری از آنها به قتل رسیده و شماری نیز از خانه و کاشانه شان آواره شده اند به طوری که سازمان عفو بین الملل در واکنش به جنایات داعش، در خصوص هدف قرار گرفتن اقلیت ها در عراق هشدار داد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها