در دادگاه امروز شیخ سلمان چه گذشت ؟

در دادگاه امروز شیخ سلمان چه گذشت ؟
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 13:19

دادگاه چهارم جنايي بحرين، محاكمه شيخ علی سلمان دبيركل جمعيت وفاق اين كشور را تا 25 ماه مارس آينده به تاخير انداخت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت "مرآه البحرین" شیخ "علی سلمان" امروز برای دومین جلسه محاکمه تحت تدابیر شدید امنیتی به دادگاه برده شد.
جلسه دادگاه امروز به ریاست قاضی "علی بن خلیفه الظهرانی" و "اسامه العوفی" نماینده دادستانی کل برگزار شد و دادگاه رای به تاخیر محاکمه تا 25 مارس آینده داد؛ تا علاوه بر شنیدن شهادت بازپرس، نسخه ای از گزارش کمیته حقیقت یاب "بسیونی" و لوح های فشرده سخنرانی های شیخ سلیمان و نسخه ای از صورتجلسه به وکلا و دادستانی کل، به دادگاه ارائه شود.
دادگاه همچنین درخواست تیم دفاعیه شیخ علی سلمان برای آزادی وی تا زمان برگزاری جلسه آینده را رد کرد.
* مخالفت با درخواست وکلای شیخ سلمان
تیم وکلای شیخ علی سلمان پیشتر خواستار آن شده بود که در جلسه امروز دادگاه، شیخ علی سلمان آزاد و راشد آل خلیفه وزیر کشور و طارق الحسن رئیس دستگاه امنیت عمومی و بازپرس برای شنیدن شهادت آنها به دادگاه احضار شوند.
دادستانی کل در این جلسه درخصوص درخواست تیم دفاعیه شیخ علی سلمان موضع محتاطانه ای گرفت و اعلام کرد که وزیر کشور ربطی به این پرونده ندارد.
دادستانی کل بار درگیر بر ملاحظات خود درخصوص درخواست آزادی شیخ علی سلمان تاکید کرد که دادگاه نیز همسو با موضع دادستانی کل، آزاد کردن شیخ علی سلمان تا جلسه بعدی دادگاه را رد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها