اعتراف صهیونیست‌ها به شکست دو آزمایش موشکی

اعتراف صهیونیست‌ها به شکست دو آزمایش موشکی
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 18:42

آزمایش موشک موسوم به حیتس رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که آزمایش موشک های حیتس -2 و حیتس -3 (سپر موشکی) با شکست مواجه شده است.

به نوشته پایگاه "العهد"، پس از 5 ماه ابهام، رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که آزمایش موشک حیتس -2 در ماه سپتامبر گذشته (شهریور) ناموفق بوده و همچنین آزمایش موشک حیتس -3 نیز که در ماه دسامبر (آذر ماه) گذشته انجام شد نیز با شکست مواجه شده است.

مقامات نظامی صهیونیست اعلام کردند که در ماه سپتامبر گذشته یک موشک حیتس از پایگاه نیروی هوایی بلماخیم به سمت یک موشک که از دریا شلیک شده بود، پرتاب شد، اما مشخص نیست این موشک توانسته موشک دیگر را هدف قرار دهد یا نه. این درحالی است که ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که موشک شلیک شده به هدف خود اصابت نکرده و موشک مهاجم در 300کیلومتری تل آویو در دریای مدیترانه سقوط کرده است.

العهد می افزاید: این موشک ظاهرا برای رهگیری موشک های شهاب ایرانی طراحی و ساخته شده است اما امروز پس از پنج ماه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به شکست در آزمایش این موشک اعتراف کرده و گفته که سامانه دفاع هوایی موشک را رهگیری کرد و موشکی نیز به سمت آن شلیک کرد، اما این موشک به موشک مهاجم اصابت نکرد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص چند ماه پیش فاش کرد که وزارت جنگ این رژیم شکست در پروژه پرتاب موشک حیتس – 2 را که در ماه سپتامبر گذشته انجام شده، مخفی کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها