حملات متقابل ارتش و تروریست‌ها در شمال حلب

حملات متقابل ارتش و تروریست‌ها در شمال حلب
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 22:25

دمشق، العالم - تروریست‌ها در تلاش هستند تا با هدف کاستن از شدت فشارهای ارتش سوریه بر روی خود در جبهه ریف حلب، از محورهای الزهراء، الليرمون، بستان القصر و الراشدين به داخل شهر حلب در شمال سوریه نفوذ کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، نیروهای ارتش سوریه با پیشروی در ریف شمالی حلب در شمال این کشور، حملات تروریست ها را در این منطقه ناکام گذاشته و خسارات زیادی به آنان وارد کردند.

براساس این گزارش، با پیشروی ارتش سوریه در ریف شمالی شهر حلب، تروریست ها تلاش های خود را برای نفوذ به داخل شهر حلب افزایش داده اند و بدین شکل سعی دارند تا از فشاری که درجبهه ریف شمالی متوجه آنان است، بکاهند.

محور غرب شهرک الزهراء و الليرمون و الراشدين روزانه صحنه تلاش تروریست ها برای نفوذ به داخل شهر حلب است و درگیری هایی در این محورها روی داده و به علت ارتباط مستقیم این منطقه با روستاهای ریف شمالی و ریف غربی حلب، شاید این درگیری ها، شدیدترین درگیری هایی بوده باشد که در این منطقه روی داده است.

درهمین حال، تلاش هایی برای نفوذ از داخل منطقه بستان القصر به سمت ایست های بازرسی ارتش سوریه، مستقر در منطقه المشارقه و گذرگاه کراج الحجز در جریان است.

"علی حرب" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: هدف از عملیات ارتش سوریه در ریف شمالی حلب، منزوی کردن تروریستها در این منطقه به طور کامل و بستن راه های  پشتیبانی به آنان از ترکیه است و به خواست خداوند در روزهای آینده، شاهد وارد شدن ضربه های هولناک به تروریست ها در این منطقه خواهیم بود و پس از آن به کمک خداوند، امنیت در شهر حلب برقرار خواهد شد.

تروریست ها در شهر حلب در نتیجه ترس از تکمیل شدن محاصره این شهر از سوی ارتش سوریه که به معنای قطع خطوط امدادرسانی به آنان از ریف شمالی و از مرزهای ترکیه و در نتیجه پایان حضور آنان در داخل این شهر است، در وضعیت روحی بدی به سرمی برند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها