تسویه‌‌حساب‌های‌ داخلی داعش ادامه دارد

تسویه‌‌حساب‌های‌ داخلی داعش ادامه دارد
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 22:48

العالم - در ادامه درگیری و تسویه حساب های داخی بین عناصر گروهک تروریستی داعش، یکی دیگر از سرکردگان این گروهک در منطقه "وادی میرا" در مرز سوریه - لبنان به هلاکت رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ابو مجاهد البانیاسی" مسئول امنیتی گروهک تروریستی "داعش" در منطقه "وادی میرا" بین جرود عرسال لبنان و القلمون سوریه، در درگیری با گروه موسوم به "الشرعی" وابسته به داعش کشته شد.

بر اساس گزارش سایت "الاخبار"، چند روز پس از کشته شدن "ابو عائشه البانیاسی" سرکرده گروهک تروریستی داعش در مناطق کوهستانی عرسال و القلمون، اختلافات بین گروه های وابسته به داعش افزایش یافته و به نبردهای داخلی منجر شده است.

از سوی دیگر خبرها حاکی است که به دنبال حمله تروریست های داعش به شهرک "مسحا" در شمال القلمون، درگیری های شدیدی بین عناصر مسلح جیش الاسلام و تروریست های داعش در این منطقه آغاز شده است؛ در حمله عناصر داعش به شهرک مسحا چند نفر از دو طرف به هلاکت رسیدند.

منابع آگاه معتقدند که تنگ تر شدن عرصه به تروریست ها از سوی ارتش سوریه و محصور شدن آنها برای چند ماه در منطقه العراء در جرود القلمون و زمستان سرد و طاقت فرسای این منطقه باعث شده که تروریست های داعش دچار اختلاف شده و به تسویه حساب های داخلی متوسل شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها