نمایندگان مسیحی: جهان درباره جنایات داعش سکوت کرده است

نمایندگان مسیحی: جهان درباره جنایات داعش سکوت کرده است
پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 - 22:28

نمایندگان مسیحی مجلس عراق اعلام کردند که داعش حدود 150 مسیحی سوریه را ربوده و یا کشته است؛ ولی جهان همچنان در قبال جرایم و جنایات این گروه تروریستی و تکفیری سکوت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عماد یوخنا" عضو فراکسیون مسیحی "الرافدین" مجلس عراق روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری با حضور دیگر نمایندگان مسیحی گفت : داعش دو روز پیش به روستاهای منطقه خابور سوریه حمله کرد و نزدیک به 150 مسیحی را ربود و یا به قتل رساند؛ ولی در مقابل کشورهای منطقه و جهان همچنان در قبال این اقدامات جنایتکارانه این گروه تروریستی ساکت هستند.
یوخنا تأکید کرد: سازمان ملل متحد و شورای امنیت و دیگر سازمان های بین المللی باید به وظایف خود عمل و دست یاری به سوی گروگان های مسیحی سوریه دراز کنند.
یوخنا خاطرنشان کرد: سازمان های بین المللی همچنین باید از آوارگان حمایت کنند و از هیچ تلاشی برای بازگرداندن آنها به مناطق سکونت خود پس از برقراری امنیت و آرامش دریغ نکنند. 
مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان این کشور در لندن، امروز از ربوده شدن 220 مسیحی در روستاهای شمالی سوریه به دست داعش طی سه روز گذشته خبر داد .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها