میلیاردر سعودی به دنبال میزبان برای شبکۀ خانه به‌دوش!

میلیاردر سعودی به دنبال میزبان برای شبکۀ خانه به‌دوش!
جمعه 8 اسفند 1393 - 19:21

در پی تعطیلی زودهنگام شبکه تلویزیونی العرب، ولید بن طلال مالک این شبکه نمایندگانی را برای یافتن محل مناسب برای استقرار این شبکه به انگلیس و قبرس فرستاد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی منابع خبری از ورود یکی از معاونان شاهزاده سعودی به لندن برای جانمایی استودیوهای پخش شبکه العرب و از سرگیری هرچه سریع‌تر فعالیت آن خبر می دهند.

به نوشته روزنامه رأی الیوم، ولید بن طلال نمایندگانی را هم به قبرس فرستاده تا در صورت مناسب بودن شرایط، پخش شبکه العرب از این کشور ادامه یابد.

گفتنی است، دولت ‌بحرین سه هفته پیش، شبکه تلویزیونی العرب متعلق به "ولید بن طلال" میلیاردر سعودی را تنها چند ساعت پس از آغاز پخش برنامه‌ها، تعطیل کرد!

ابتدا اعلام شد که فعالیت این شبکه یک هفته بدلایل فنی متوقف شده، اما در ادامه مقامات بحرینی ادعا کردند که این شبکه نتوانسته مجوز لازم برای فعالیت در بحرین را به دست آورد.

شبکه العرب اعلام کرده بود که ضمن پوشش بی‌طرفانه اخبار، راهپیمایی‌های مردم بحرین را هم به طور مستقیم پخش خواهد کرد که ظاهرا این امر به مذاق رژیم بحرین خوش نیامده بود و دستور توقف فعالیت آن در ساعات نخستین فعالیت را صادر کرد.

در یکی از نخستین بخش های خبری این شبکه هم یکی از معارضان بحرینی که به عنوان کارشناس دعوت شده بود، از لغو تابعیت مردم بحرین انتقاد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها