خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد:

تلاش ارتش سوریه برای قطع ارتباط تروریستها با اسرائیل

تلاش ارتش سوریه برای قطع ارتباط تروریستها با اسرائیل
شنبه 9 اسفند 1393 - 15:06

دمشق (العالم) ـ ارتش سوریه در تلاش است راه های کمک رسانی به گروه های مسلحی که با کمک رژیم صهیونیستی از داخل فلسطین اشغالی وارد سوریه می شوند، قطع کند.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم گزارش داد: ارتش سوریه در عملیاتی که بامداد امروز، شنبه، در بخش جنوبی سوریه و به ویژه پس از موفقیت های روز گذشته و تسلط بر دو روستای الهباریه و تل قریر انجام داد، توانست منطقه حمرین و خربه سلطانه در حومه شهر درعا را آزاد کند.

وی خاطرنشان کرد، عملیات ارتش در بخش جنوب غربی حومه درعا و پس از تسلط بر روستای الهباریه انجام شد. ارتش توانست مواضع عناصر مسلح را در این منطقه هدف قرار دهد و زمینه را برای ورود نیروها به روستای خربه سلطانه واقع در غرب دیرالعدس فراهم کند.
خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: عملیات در مساحتی چند کلیومتری تا روستای تل قرین مشرف بر روستای راهبردی کفر ناسج ادامه یافت. این منطقه یکی از مهم ترین پایگاه های عناصر مسلح به شمار می رفت.
به گزارش خبرنگار العالم، این عملیات با هدف قطع راه های امداد و کمک رسانی به گروه های مسلحی که از داخل فلسطین اشغالی وارد سوریه می شوند، صورت گرفت. همچنین، هدف این عملیات جلوگیری از تردد افراد مسلح از بین استان درعا و القنیره و نیز حومه دمشق و جلوگیری از ورود محموله های کمک رسانی به عناصر مسلح محاصره شده در غوطه شرقی صورت گرفت.
وی افزود: همزمان با این موفقیت ها، ارتش در منطقه تل جموع واقع در جنوب شرق السویدا در نزدیکی منطقه سلخط نیز پیروزی هایی کسب کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها