نماینده عراقی: شورای امنیت به آل خلیفه چراغ سبز داده است

نماینده عراقی: شورای امنیت به آل خلیفه چراغ سبز داده است
يکشنبه 10 اسفند 1393 - 12:12

عضو ائتلاف ملی عراق، با درخواست آزادی دبیر کل جمعیت وفاق بحرین، تأکید کرد که شورای امنیت با سکوت خود به آل خلیفه برای ادامه سرکوب مردم چراغ سبز داده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عدنان الشحمانی" نماینده مجلس عراق در نشستی خبری در پارلمان این کشور گفت: شیخ علی سلمان شخصیتی میانه رو و باتدبیر و سوپاپ اطمینان انقلاب مسالمت آمیز بحرین است که همواره مورد تقدیر و احترام همگان بوده است.

این نماینده عراقی از دولت کشورش خواست که مواضع مناسبی را در قبال ادامه سیاست آل خلیفه مبنی بر بازداشت شیخ علی سلمان اتخاذ کند.

الشحمانی تصریح کرد، آنچه در بحرین می گذرد { انقلاب بحرین} تحرکی است که بیش از دو سوم مردم درآن مشارکت دارند و بدین وسیله حقوق مشروع خود را که جامعه بین الملل درباره آن اتفاق نظر دارد، مطالبه می کنند.

وی اظهار داشت: انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین با وجود اقدامات سرکوبگرانه آشکار نیروهای آل خلیفه ادامه دارد و این درحالیست که جامعه بین الملل به ویژه شورای امنیت سازمان ملل، دربرابر این سرکوب ها سکوت اختیار کرده و همین مساله به رژیم آل خلیفه چراغ سبزی برای ادامه اقدامات خود داده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها