نخستین تصاویر از نیروهای عراقی در آستانه ورود به تکریت

دوشنبه 11 اسفند 1393 - 12:49

عملیات نیروهای عراقی در چهار محور برای محاصره عناصر تروریست وابسته به داعش در بخشی هایی از تکریت در استان صلاح الدین در شمال عراق ادامه دارد.

" حیدر قاسم " خبرنگار العالم درعراق درگزارشی از مواضع نیروهای امنیتی عراق در اطراف تکریت در استان صلاح الدین گفت ،که این نیروها کاملاً آماده اند تا از چهار محور عملیات گسترده در استان صلاح الدین به ویژه تکریت را با هدف آزادسازی این استان از دست عناصر داعش اجرا کنند.

وی در ادامه گزارش داد در حمله نیروهای عراقی از یکی از محورهای شرقی و سپس ورود به منطقه العلم و الدور، عناصر داعش به طور جمعی از آن مناطق گریختند و دراین حال ، نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی درحال آماده شدن برای حمله گسترده تر هستند.

نیروهای عراقی مستقر درمناطق اطراف صلاح الدین قبل از اجرای این حمله گفتند که از روحیه بسیار بالا برخوردار هستند و از تروریست ها و داعشی هراسی ندارند.

نیروهای ارتش و نیروهای مردمی نیز با استقرار در چهار محور، درصدد اجرای عملیات محاصره استان صلاح الدین به ویژه تکریت هستند و عده ای دیگر از نیروها توانسته اند که عناصر مستقر درجبهه اول نبرد داعش را هدف قرار دهند، و همچنین نیروهای یگان مهندسی نیز موفق شده اند بمب هایی را که عناصر مسلح تروریست وابسته به داعش کار گذاشته بودند، خنثی سازند.

"حیدرالعبادی" نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق دیروز از آغاز عملیاتی گسترده برای پاکسازی مناطق باقیمانده استان صلاح الدین خبر داد.

پربیننده ترین خبرها