دعوت مالکی برای حمایت عمومی از عملیات آزادی صلاح الدین

دعوت مالکی برای حمایت عمومی از عملیات آزادی صلاح الدین
دوشنبه 11 اسفند 1393 - 17:20

العالم - نوری المالکی معاون رئیس جمهوری عراق از گروههای سیاسی و مردم این کشور خواست که به حمایت از عملیات آزاد سازی استان صلاح الدین و تشدید حملات علیه تروریست ها بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، معاون اول رئیس جمهوری عراق روز دوشنبه آغاز عملیات "لبیک یا رسول الله" برای آزاد سازی استان صلاح الدین را تبریک گفت و خواهان تشدید حملات برای نابودی کامل تروریست ها شد.

مالکی خطاب به نیروهای عراقی گفت: این اقدام بزرگ و پافشاری شما را بر دفاع از وطن، عزت و کرامت ملت عراق تبریک می گویم.

"سومریه نیوز" نوشت: مالکی در پیام خود با اشاره به این که جنگ امروز ما، جنگ بین تروریسم و اراده ملت عراق است، خواهان افزایش حملات نیروهای عراقی برای نابودی کامل باندهای تروریستی و آزادسازی همه مناطق عراق از دست تروریست های تکفیری شده است.

معاون رئیس جمهوری عراق همچنین همه گروه های سیاسی عراق را به ایستادن در کنار نیروهای داوطلب مردمی، نیروهای مسلح و حمایت از آنها دعوت کرد و گفت:  ما امروز بیش از هر زمان  دیگری نیازمند وحدت و هماهنگی برای حفظ جان شهروندان و اموال و دارایی های آنها هستیم.

تروریست های داعش از نیمه دوم سال 2013 به صورت گسترده در عراق حضور یافته و بخش هایی از استانهای مختلف این کشور را به تصرف درآوردند که از آن زمان با مقاومت و حملات ارتش و نیروهای مردمی برخی مناطق آزاد شده و حملات گسترده علیه این گروها تروریستی همچنان ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها