تظاهرات گسترده بحرینی‌ها در روز اسیر

تظاهرات گسترده بحرینی‌ها در روز اسیر
سه شنبه 12 اسفند 1393 - 13:16

بسیاری از شهرها و مناطق بحرین با فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، شاهد تظاهرات گسترده مردمی با عنوان روز اسیر بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شهروندان و مردم انقلابی در تظاهرات گسترده روز دوشنبه (11 اسفند ماه، 2مارس 2015) آزادی فوری همه زندانیان سیاسی و رهبران برجسته از جمله شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت اسلامی وفاق ملی را خواستار شده و احکام ظالمانه اعدام و حبس ابد و سلب تابعیت از شماری از جوانان انقلابی بحرین را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان با در دست داشتن عکس فرزندان زندانی خود و همچنین دبیر کل جمعیت وفاق در البلاد القديم، المصلّى، أبوصيبع، سلماباد و الدّيه، شعارهایی برای اعلام همبستگی کامل با زندانیان، مخالفت با تشدید اقدامات رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین و ادامه گزینه امنیتی و سرکوبگرانه علیه مخالفان را سر دادند.
مردم این مناطق با تشکیل زنجیره های انسانی، احکام ظالمانه علیه فرزندان انقلاب بحرین در خصوص انفجار الدیه را محکوم کرده و خواهان محاکمه عادلانه آنان و هم چنین آزادی همه زندانیان سیاسی شدند.
تظاهرکنندگان همچنین شعارهای " شما تسلیم خواهید شد و ما هرگز تسلیم نخواهیم شد"، " هرگز شما را فراموش نخواهیم کرد"، "احکام ظالمانه اعدام را رد می کنیم" و"جان ما فدای دین و عزت ما است" سر دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها