دیدگاه جالب پدر جلاد انگیسی درباره فرزندش

دیدگاه جالب پدر جلاد انگیسی درباره فرزندش
پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 - 14:07

پدر جلاد انگیسی گروه تروریستی داعش با تبری جستن از فرزندش گفت: جان سگ، حیوان و تروریستی است که مستحق آتش جهنم می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جاسم الاموازی 51 ساله پدر محمد الاموازی ملقب به "جلاد داعش" و "جان جهادی" معتقد است که فرزندش "یک سگ، حیوان و تروریستِ مستحق جهنم" است.

به نوشته روزنامه الحیاة چاپ لندن، وی در تماسی تلفنی با دوستش که روزنامه های دیلی تلگراف و دیلی میل انگلیس آن را منتشر کردند، گفته که بعد از افشای هویت فرزندش و فشار ناشی از آن مجبور شده است که محل کارش در یک انبار تعاونی در شهرکی در 20 کیلومتری مرز بین عراق و کویت را ترک کند.

مسئولان امنیتی انگلیس اعلام کردند که اعضای خانواده "جلاد داعش" را برای حمایت از آنها در برابر هرگونه انتقام جویی احتمالی به محل نامعلومی برده است.

الاموزی پدر فاش کرد که او با درخواست فرزندش در سال 2013 میلادی در جریان تماس تلفنی از ترکیه برای پیوستن به گروههای "جهادی" در ترکیه موافقت نکرد. او به دوستش ابومشعل 40 ساله گفت که تلاش کرده است تا فرزندش را به زندگی طبیعی خود در انگلیس بازگرداند اما او گوش نکرده است. الاموزی پدر افزود: ای کاش به جهنم می رفت.

مسئولان امنیتی کویتی الاموزی پدر را یکشنبه گذشته بازجویی کردند و او به آنها گفت که از رفتار فرزندش احساس ننگ و عار می کند.

مطبوعات کویتی نیز به نقل از نزدیکان خانواده جلاد داعش نوشتند که آنها از او متنفر هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها