7 زخمی در حمله جوان فلسطینی به تفنگداران صهیونیست

7 زخمی در حمله جوان فلسطینی به تفنگداران صهیونیست
جمعه 15 اسفند 1393 - 13:58

یک جوان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را در منطقه «باب عامود» شهر قدس اشغالی با خودرو زیر گرفت که در نتیجه هفت تفنگدار صهیونیست زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست مستقر در منطقه با گشودن آتش بر روی جوان فلسطینی او را زخمی کردند. رسانه های صهیونیستی مدعی شده اند که این جوان فلسطینی بعداز زیر گرفتن نظامیان صهیونیست از خودرو پیاده شده و با چاقو به آنها حمله کرده است.

حال سه تن از مجروحان صهیونیست وخیم گزارش شده و پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرده است که این جوان فلسطینی در بیمارستان به شهادت رسیده است.

جوانان فلسطینی با افزایش جنایات صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین، درعملیات های فردی به تفنگداران صهیونیست حمله می کنند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز به نقل از سایت صهیونیستی «روتر» اعلام کرد: خودرویی که یک جوان فلسطینی آن را هدایت می کرد، به سمت شماری از نظامیان اسرائیلی در منطقه باب عامود حمله ور شد و آنان را زیر گرفت.

در این گزارش با بیان اینکه هفت صهیونیست از جمله سه افسر پلیس رژیم اشغالگر قدس زخمی شده اند، آمده است: نظامیان صهیونیست مستقر در محل به سمت جوان فلسطینی تیراندازی کردند و او را به شهادت رساندند.

در همین حال، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تبریک عملیات قهرمانانه جوان فلسطینی در شهر قدس اشغالی علیه نظامیان اشغالگر صهیونیست، تاکید کرد که این عملیات پیامی بود به دشمنان صهیونیست که دژها و توانایی های نظامی نمی توانند آنها را از مجازات مصون نگه دارد و جنایات آنها بدون پاسخ نمی ماند.

احمد المدلل عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که این عملیات تاکیدی بر اراده شکست ناپذیر ملت فلسطین برای مبارزه با دشمن صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: ملت فلسطین برای دفاع از کرامت خود در این وقت حساس دست از مبارزه بر نخواهند داشت و هرگز پرچم تسلیم را بدست نمی گیرند و سرزمین فلسطین را به گورستان صهیونیست های اشغالگر تبدیل می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها