مفتی آل‌سعود: مراقب باشید، تروریست‌ها معتادند!

مفتی آل‌سعود: مراقب باشید، تروریست‌ها معتادند!
شنبه 16 اسفند 1393 - 18:51

العالم - مفتی کل عربستان سعودی با اشاره به این که انتحاری‌ها پیش از انجام عملیات تروریستی مواد مخدر مصرف می‌کنند، از ماموران گمرک خواست تا با دقت و مراقبت بیشتر، از ورود مواد مخدر به این کشور جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ عبدالعزیز آل الشیخ در خطبه های نماز جمعه ریاض از تمام مقامات و کارمندانی که در مرزهای عربستان فعالند، خواست با خیانت نکردن و حفظ امانتی که به دست آنها سپرده شده، مانع ورود مواد مخدر به آن کشور شوند.

وی افزود: کسی که مخدر مصرف می کند برای رسیدن به آن هرکاری می کند و به هر امر باطلی دست می زند از این رو دشمنان اسلام سعی می کنند تا از این طریق امت اسلامی را به فساد بکشند.

مفتی کل عربستان اظهار داشت، ملک سلمان توجه زیادی به مبارزه با مواد مخدر دارد برای همین هیات های ویژه ای را در مرزها و فرودگاهها در نظر گرفته تا توطئه دشمنان را خنثی کند و توزیع کنندگان مواد مخدر را قبل از آن که موفق شوند این مواد را به کشور وارد کنند، بازداشت نماید.

وی خاطرنشان کرد: تروریست هایی که به عملیات انتحاری دست می زنند، یک مشت معتاد هستند که در اثر مصرف مواد مخدر عقل و فهم خود را از دست می دهند و به کشتن خود و دیگران اقدام می کنند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها