یک شکست امنیتی دیگر برای نتانیاهو +ویدیو

شنبه 16 اسفند 1393 - 22:33

قدس (العالم) - در حمله یک شهروند فلسطینی به صهیونیست ها 7 تن از آنها از جمله 5 نیروی گارد مرزی در مرکز بیت المقدس مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از قدس، یک شهروند فلسطینی با خودرویش به سوی صهیونیست ها در نزدیکی یک پایگاه نظامی حمله کرد و پس از آن که از خودرو پیاده شد تا آنها را با سلاح سرد هدف قرار دهد توسط تفنگداران صهیونیست مجروح شد.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در این حادثه 7 صهیونیست مجروح شدند که 5 تن از آنها نظامی بودند.

"عماد منا" تحلیل گر سیاسی فلسطینی در گفت وگو با خبرنگار العالم گفت: به نظر من جوانان فلسطینی امید خود را به مذاکره با رژیم صهیونیستی از دست داده و به دلیل بسته شدن افق سیاسی ناامید شده اند و رژیم صهیونیستی نیز به همه توافقنامه ها پشت کرده و هر امیدی برای وجود زندگی بهتر در سایه یک دولت فلسطینی را از بین برده است.

بنا بر اعلام خبرنگار العالم، این عملیات پاسخی طبیعی فلسطینی ها به جنایات رژیم صهیونیستی است و در آستانه انتخابات، یک شکست امنیتی دیگر برای رژیم اشغالگر و بخصوص بنیامین نتانیاهو به شمار می رود.
روزهای پایانی سال گذشته نیز یک عملیات مشابه توسط دو فلسطینی در همین نقطه رخ داد که در اثر آن تعدادی از صهیونیست ها کشته و مجروح شدند.

سامی ابوزهری سخنگوی حماس پس از این عملیات آن را پاسخ طبیعی به جنایت های صهیونیست ها دانست.

بر اساس اطلاعات اولیه مجری این عملیات "محمد محمود السلایمه" از اهالی راس العامود بوده است. السلایمه 22 ساله در اثر شلیک تفنگداران صهیونیست جراحت های خطرناکی برداشته است.

پس از این حادثه نیز پلیس رژیم صهیونیستی با حمله به منزل السلایمه پدر و برادران او را برای تحقیق با خود برده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها