پاسخ دندان‌شکن جریان اصلاح ملی به منتقدان دبیرکل بدر

پاسخ دندان‌شکن جریان اصلاح ملی به منتقدان دبیرکل بدر
يکشنبه 17 اسفند 1393 - 11:06

جریان "اصلاح ملی" در پارلمان عراق از نمایندگانی که به دبیرکل سازمان بدر اعتراض کرده اند خواست به جای اعتراض، مانند او به یاری اهالی موصل و صلاح الدین بشتابند.

به گزارش پایگاه السومریه، " حیدر الفؤادی " نماینده فراکسیون اصلاح ملی در مجلس عراق گفت که هادی العامری برای نجات اهل تسنن در موصل و صلاح الدین و با هدف بیرون راندن داعش از مناطق سکونت آنان به پا خاسته است.

وی افزود " بهتر بود که اتحاد گروه های عراقی به جای مطرح کردن درخواست عقب نشینی وی و حضور در جلسه های پارلمان ، در کنار العامری بایستد و از او حمایت کند".

الفوادی از اتحاد گروه های عراقی خواست که از نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی حمایت کند و در جنگ آنان ضد داعش در کنارشان بایستد.

برخی از رسانه های محلی و پایگاه های اجتماعی اخیراً خبرهایی را درباره درخواست برخی نمایندگان عراقی از ریاست پارلمان مبنی بر اتخاذ تصمیم های لازم در حق العامری به دلیل حضور نیافتن او در جلسات مجلس مطرح کرده اند.

فراکسیون پارلمانی بدر روز جمعه اعلام کرد که ریاست مجلس نمایندگان به هادی العامری رئیس سازمان بدر اجازه داده که برای فرماندهی گروه های نیروهای مردمی در مبارزه با داعش در جلسات مجلس حضور پیدا نکند.

بنا به اعلام فراکسیون بدر، العامری حقوقی از پارلمان دریافت نمی کند و حقوق بازنشستگی دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها