آموزش و پرورش یمن به اصلاحات نیاز دارد

آموزش و پرورش یمن به اصلاحات نیاز دارد
يکشنبه 17 اسفند 1393 - 17:18

مسؤولان عرصه آموزش و پرورش در استان صنعا در پایان نشست خود، در بیانیه‌ای ضمن مخالفت با هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی یمن، بر تصمیمات کمیته‌های انقلاب برای اصلاحات و رفع نواقص موجود در آموزش و پرورش این کشور تاکید کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در نشست روز یکشنبه که "نجیب شرف الدین" قائم مقام استان و رییس کمیته انقلاب حضور داشت، "عبدالملک الغربی" قایم مقام بخش جنوب شرقی استان بر اهمیت افزایش تلاش مسوولان در زمینه  آموزش وتمرکز تلاش ها بر فارغ التحصیلی دانش آموزان برای تربیت نسلی فرهیخته و مسلح به سلاح دانش برای سهیم شدن در تشکیل یمن جدید تاکید کرد.

در این نشست "امین سنان" معاون مدیر کل آموزش و پرورش  و"یحیی المنتصر" رییس کمیته فنی آموزش و پرورش، "فهد مرشد" مدیر دفاتر آموزش استان صنعا و "احمد البشری" عضو کمیته آموزشی انصارالله ، سخنرانی کردند و بر مخالفت با مداخله و توطئه های خارجی و حمایت از اقدامات کمیته عالی انقلاب تاکید کرده و از همه مردم خواستند تا با اتحاد و درک مسوولیت ملی با توطئه های داخلی و خارجی که امنیت و ثبات کشور را هدف قرار داده، مقابله کنند.

 در این سخنرانی ها خاطرنشان شد که اداره آموزش و پرورش استان و کمیته انقلاب طی دوره گذشته در اصلاح اشتباهات موفق عمل کرده است.

 در پایان این نشست با انتشار بیانیه ای، بر مخالفت  شرکت کنندگان با انواع مداخلات خارجی در مسایل داخلی یمن تاکید و از همه کشورها خواسته شد تا به روابط همسایگی، حاکمیت یمن و حق تصمیم گیری مردم احترام بگذارند.

در این بیانیه از همه مردم یمن خواسته شد تا با اقدامات انقلابی بی وقفه و با استفاده از امکانات موجود، مخالفت خود را با انواع مداخله های خارجی اعلام کرده و از کمیته های انقلابی و تصمیمات قطعی و ضروری آن حمایت کنند.

شرکت کنندگان از همه سخنرانان در هتل موفنبیک خواستند تا صادقانه، منافع ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها