دستورات ویژه داعش و النصره به عناصرسعودی

دستورات ویژه داعش و النصره به عناصرسعودی
دوشنبه 18 اسفند 1393 - 13:24

گروه های تروریستی داعش و النصره به عناصر سعودی خود دستورات سختگیرانه ای داده و توصیه کرده‌اند تماس با بستگان خود را در عربستان سعودی به حداقل برسانند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه سعودی "الحیات" چاپ لندن نوشت: گروه های تروریستی داعش و النصره به عناصر سعودی خود دستورات سختگیرانه ای داده اند که از طریق شبکه های اجتماعی درز کرده است.

داعش و النصره به عناصر سعودی خود دستور داده اند که تماس با خانواده و بستگان خود را در عربستان کاهش دهند و به حداقل برسانند. این دو گروه همچنین از عناصر خود خواسته اند به لهجه محلی صحبت کنند، نه زبان فصیح عربی.

داعش و النصره به ویژه عربستانی ها و به طور کلی اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس را که به این دو گروه پیوسته اند از تماس مستمر با خانواده هایشان برحذر داشته و آنها را مجبور کرده اند که به مدت طولانی با خانواده های خود قطع ارتباط کنند تا تحت تاثیر آن ها قرار نگیرند و به کشور خود باز نگردند.

این دو گروه تروریستی همچنین به عناصر خود گفته اند که در اختلافات داخلی گروه های سوریه دخالت نکنند. علاوه بر این با توجه به افزایش موارد آدم ربایی به آن ها توصیه شده است تا حد امکان تنها جایی نروند.

از دیگر توصیه های این دو گروه به عناصرشان این است که از دلار آمریکایی استفاده نکنند و با توجه به افزایش سفر این عناصر به ترکیه برای استراحت، بعد از شرکت در درگیری ها از سفر به ترکیه خودداری کنند.

این دو گروه تروریستی همچنین تاکید کردند نباید عناصرشان موهای خود را بلند کنند و برخلاف لباس های معمول مردم، لباس بپوشند.

پربیننده ترین خبرها