روحانی بارزبحرینی: زمان تغییر همین امروز است

روحانی بارزبحرینی: زمان تغییر همین امروز است
دوشنبه 18 اسفند 1393 - 14:53

آیت الله "شیخ عیسی قاسم" روحانی برجسته بحرینی خواستار آغاز تغییر و اصلاح در این کشور از همین امروز شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای اعلام کرد: هرروز که در اجرای تغییر و اصلاح تاخیر شود یک فاجعه ملی و به ضرر همه طرف های موجود در کشور است.

شیخ عیسی قاسم با بیان اینکه هیچ مانعی در مسیر تغییر و اصلاح این کشور وجود ندارد، هرگونه تأخیر در این زمینه را غیرقابل توجیه دانست.

وی در این بیانیه تصریح کرد: هیچ کس در این دنیا ادعای فساد و مقاومت در برابر اصلاح را ندارد و هیچ عقل سلیمی به تاخیر انداختن اصلاح و ادامه فساد را درست نمی داند. در بحرین نیز هیچ کس نمی تواند ادعا کند که اوضاع سیاسی در بهترین وضعیت قرار دارد.
این عالم بحرینی در بیانیه خود اظهار داشت: سازمان های حقوقی بازداشت کسانی که از طرق مسالمت آمیز خواستار حقوق خود هستند به خصوص چهره های شاخصی مانند شیخ علی سلمان را محکوم می کنند و خواستار آزادی وی هستند اما انکار وضعیت فاسد کشور و ظلم به کسانی که خواستار حق خود هستند، بر مصیبت این سرزمین خواهد افزود.

وی تاکید کرد: همه از جمله حاکمان می دانند که مطالبه اصلاح و تغییر یک حق و یک ضرورت است. اجرای آن به ضرر هیچکس نیست و کسانی که خواهان آن هستند بر مسالمت آمیز ماندن اقدامات خود تاکید دارند و از سوی دیگر همه می دانند که به تاخیر انداختن این فرایند باعث وارد آمدن خسارات سنگین به کشور خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها