آزادسازی منطقه ای دیگر در نزدیکی فلوجه

آزادسازی منطقه ای دیگر در نزدیکی فلوجه
دوشنبه 18 اسفند 1393 - 18:49

العالم - نیروهای ارتش عراق از آزادسازی منطقه "الکناطر" در نزدیکی فلوجه و مقابله نیروهای پیشمرگه با حمله تروریست های داعش در نزدیکی شهر کرکوک خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شبکه الاعلام العراقی" به نقل از یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور با پشتیبانی نیروی هوایی، منطقه الکناطر در شهرستان الکرمه را از اشغال تروریست های داعش آزاد کردند.

در این عملیات شماری از تروریست ها از جمله چند سرکرده داعش با تابعیت کشورهای عربی، کشته و زخمی شدند.

این منبع با اشاره به این که نیروهای عراقی در آستانه حمله به جزیره الخالدیه، کبیسه و شهرستان هیت هستند، گفت: در حمله هواپیماهای ائتلاف به مواضع داعش در منطقه الارامل در جنوب رمادی نیز شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروهای پیشمرگه کُرد،  حمله تروریست های تکفیری به جنوب کرکوک با 4 خودروی بمب گذاری شده، را خنثی کرده و در صدد آزادسازی برخی مناطق از اشغال تروریست ها هستند.

خبرگزاری رویترز نیز از حمله نیروهای پیشمرگه به مواضع گروهک داعش و پیشروی این نیروها در چند محور در غرب کرکوک و نیز به دست گرفتن کنترل روستاهایی در دو منطقه ملا عبدالله و تل ورد و درگیری های شدید بین پیشمرگه و تروریست ها در روت واقع در شمال غربی کرکوک خبر داد.

درهمین حال تلویزیون عراق هم عصر دوشنبه گزارش کرد که نیروهای ارتش و مردمی ناحیه العلم در تکریت را آزاد کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها