انهدام 50 خودروی داعش در حمله ارتش عراق

انهدام 50 خودروی داعش در حمله ارتش عراق
دوشنبه 18 اسفند 1393 - 20:13

العالم - یک منبع در فرماندهی پلیس استان صلاح الدین عراق از انهدام 50 خودروی گروهک تروریستی داعش در حمله هوایی ارتش در شمال تکریت و هلاکت همه سرنشینان آن، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع در گفت وگو با "سومریه نیوز" تصریح کرد که در حمله هوایی امروز(دوشنبه) بعدازظهر ارتش عراق، کاروانی متشکل از 50 خودروی داعش در نزدیکی شرقاط در 120 کیلومتری شمال تکریت، منهدم شد و همه سرنشینان خودروها به هلاکت رسیدند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: هواپیماهای ارتش عراق همچنین امروز مقر تروریست های داعش را در منطقه الزویه در شمال شرقی شهرستان بیجی به طور کامل منهدم کردند.

"رائد الجبوری" استاندار صلاح الدین نیز پیشتر از ورود ارتش و نیروهای داوطلب مردمی و عشایر به مرکز شهرک "العلم" در شرق تکریت خبر داد.

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین نیز اعلام کرد که گردان "امیه الجباره" با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی اداره مخابرات شهرک العلم در شرق تکریت را از وجود تروریست ها آزاد و پرچم عراق را بر فراز ساختمان آن برافراشته اند.

به گفته این منبع، نیروهای ارتش عراق همچنین امروز توانسته اند با کمک نیروهای داوطلب مردمی، چند چاه نفت و یک روستا را در شمال شرق تکریت از دست تروریست های تکفیری آزاد کنند.

ارتش و نیروهای مردمی عراق از یکشنبه گذشته عملیات گسترده ای را در محور سامرا - تکریت آغاز کرده اند که در اثر آن چندین شهر و شهرک که در تصرف تروریست های داعش بود آزاد شده است؛ هدف از این عملیات آزادسازی شهر تکریت و شهرهای اطراف آن است.

آزادی تکریت مقدمه آزادسازی موصل است که از 19 خرداد ماه سال جاری در تصرف تروریست های داعش قرار دارد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها