برافراشتن پرچم عراق بر فراز بیمارستان تکریت

برافراشتن پرچم عراق بر فراز بیمارستان تکریت
سه شنبه 19 اسفند 1393 - 19:55

نیروهای عراقی در ادامه پیشروی در تکریت از مسیرهای جنوبی توانستند پرچم کشورشان را بر فراز بیمارستان تکریت به اهتزاز درآورند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین روز سه شنبه اعلام کرد که نیروهای عراقی در حال پیشروی به سمت تکریت از مسیرهای جنوبی هستند، به گفته این منبع مطلع این نیروها توانستند پرچم عراق را بر فراز بیمارستان تکریت به اهتزاز درآورند.
این منبع مطلع در گفتگو با پایگاه خبری سوریه نیوز خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش و بسیج مردمی با پشتیبانی عشایر تکریت از مسیرهای جنوبی شهر در حال پیشروی به سمت تکریت هستند.
 نیروهای عراقی پس از درگیری های شدیدی با عناصر داعش توانستند بیمارستان تکریت را که نزدیک مجتمع کاخ ریاست جمهوری قرار دارد آزاد کرده و پرچم عراق را بر فراز ان به اهتزاز درآوردند. نیروهای عراقی همچنین توانستند اطراف بیمارستان تکریت را پاکسازی کنند و چند تله انفجاری و بمب را خنثی کنند.
ارتش عراق همچنین توانست منطقه سمره واقع در شمال شرق تکریت را آزاد کند. کما اینکه یگان دیگری از ارتش با پشتیبانی نیروهای مردمی در حال پیشروی به سمت منطقه تل السیباط و منطقه ربیضه واقع در شمال شرق این شهر به منظور آزاد سازی آن هستند.
عملیات آزاد سازی تکریت از صبح امروز با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق آغاز شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها