گزارش العالم از تحولات ریف جنوبی دمشق+ ویدیو

چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 10:11

ريف دمشق (العالم)- همزمان با ادامه درگیری های شدید بین گروهک تروریستی جبهه النصره با سایر تروریست ها در ریف جنوبی دمشق، ارتش سوریه با حمله به مواضع آنان، "سیف الله الشهیبی" یکی از سرکردگان لیبیایی النصره را به هلاکت رساند.

خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه در گزارش خود با اشاره به این که جنوب دمشق هنوز آرام نشده  و درگیری بین تروریست های مسلح گروه موسوم به "شام الرسول" و النصره همچنان ادامه دارد ، افزود :  شمار زیادی از اهالی شهرک یلدا در تظاهراتی ضمن اعلام همبستگی با اهالی شهرک های ببیلا و بیت سحم در ریف جنوبی دمشق، خواهان خروج فوری تروریست ها از مناطق خود شدند.

یک سرباز سوری به خبرنگار العالم گفت: ارتش سوریه و نیروهای مردمی ضمن کنترل کامل تحرکات گروه های تروریستی، امنیت مسیر فرودگاه را در ریف جنوبی دمشق تامین و مانع نفوذ تروریست ها به نقاط امن این منطقه می شوند.

خبرنگار العالم اعلام کرد که با توجه به وجود نگرانی درباره سرنوشت روند آشتی بین دولت و گروه های مسلح، ارتش سوریه و نیروهای مردمی به حالت آمده باش کامل درآمده اند تا از هرگونه نفوذ تروریست ها به مناطق امن یا به طرف مسیر فرودگاه بین المللی دمشق جلوگیری کنند.

یک سرباز سوری دیگر در گفت وگو با خبرنگار العالم با اشاره به اینکه ارتش سوریه تمام مواضع تروریست ها را در مناطق مختلف غوطه هدف قرار داده است، گفت: ارتش سوریه و نیروهای مردمی در محورهای زبدین، دیر العصافیر و دیر السلمان در حال پشروی هستند.

بر اساس گزارش خبرنگار العالم در سوریه، با ادامه حملات آتشباری ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در کشترزارهای دیر العصافیر و عالیه در شمال دوما و اطراف عربین، عین ترما و زملکا، انبار سلاح تروریست های گروه موسوم به "لواء الاسلام" منهدم و شماری از تروریست ها از جمله "سیف الله الشهیبی" یک سرکرده النصره به هلاکت رسیده اند.

"دارین فضل"، خبرنگار العالم در پایان تصریح کرد که همزمان با ادامه خشم اهالی شهرک های ببیلا و بیت سحم علیه تروریست ها، ارتش سوریه به کمک نیروهای مردمی استحکامات و خطوط امداد رسانی تروریست ها را در غوطه شرقی هدف قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها