سیاه ترین پرونده در تاریخ فلسطین

سیاه ترین پرونده در تاریخ فلسطین
پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 - 22:18

غزه (العالم) – یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی، سیاه‌ترین پرونده تاریخ مساله فلسطین است که توقف آن نیازمند تصمیم استراتژیک تشکیلات است.

"احمد المدلل" در گفت و گو با شبکه خبری "العالم" اظهار داشت: این هماهنگی از ثمره های شوم پیمان اسلو است که عامل اصلی محاصره مقاومت در کرانه باختری، تعقیب مجاهدین و تضعیف مقاومت بود تا جایی که برای دشمن صهیونیستی پوشش لازم برای ادامه جنایت علیه مردم، سرزمین و مقدسات فلسطین فراهم آورد.    
وی ادامه داد، امروز شهرک نشینان صهیونیست در کوچه پس کوچه های کرانه باختری عربده می کشند، زمینی برای ما در کرانه باختری باقی نمانده است، قدس به طور گسترده در معرض یهودی سازی قرار گرفته چون مقاومت به خاطر هماهنگی امنیتی در صحنه حضور ندارد.
المدلل خاطر نشان کرد: همواره بر ضرورت توقف هماهنگی امنیتی با اشغالگران تأکید کرده ایم تا برگ برنده قوی در دست محمود عباس رییس تشکیلات و این نهاد در برابر طرف صهیونیست باشد؛ در نهایت محمود عباس و مسئولان آن گفتند در گفت و گو ها به بن بست رسیده اند.

وی افزود: پیمان اسلو دستاوردی برای ما نداشت تا هماهنگی امنیتی بخواهد فایده ای برای مردم فلسطین داشته باشد؛ بلکه بر عکس، فایده آن برای دشمن صهیونیستی بود تا به جنایت علیه مردم فلسطین ادامه دهد.  
این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ابراز امیدواری کرد که تصمیم محمود عباس و دولت فلسطین درباره توقف هماهنگی امنیتی با طرف صهیونیست با سرعت اجرا شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها