تظاهرات یمنیها علیه دخالت شورای همکاری درکشورشان

تظاهرات یمنیها علیه دخالت شورای همکاری درکشورشان
جمعه 22 اسفند 1393 - 16:20

العالم ـ کمیته عالی انقلاب یمن از مردم کشور خواست تا امروز جمعه برای حمایت از ثبات و استقلال تصمیم گیری در کشور و نیز برای مخالفت با مواضع شورای همکاری خلیج فارس، در شهرهای صنعا، صعده، الحدیده، حجه، ذمار و دیگر استانهای کشور تظاهرات کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کمیته های انقلابی یمن بار دیگر مخالفت خود را با انتقال محل گفتگوهای احزاب و جریان های سیاسی یمنی به خارج از این کشور ابراز داشتند و دعوت از عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن را تلاشی مستقیم و خطرناک برای دور زدن گزینه های ملت یمن برشمردند.

این درحالی است که وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس روز گذشته در ریاض نشستی برای بررسی اوضاع منطقه و بویژه یمن برگزار کردند و خالد العطیه وزیر خارجه قطر در این نشست موضع کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در قبال بحران یمن را در حمایت از عبدربه منصور هادی رییس جمهور مستعفی تکرار کرد.

کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس روز پنجشنبه از درخواست منصور هادی برای انتقال محل گفتگوهای احزاب و جریان های سیاسی یمنی به شهر ریاض پایتخت عربستان حمایت کردند؛ امری که انقلابیون و احزاب و جریان های سیاسی یمنی از جمله جنبش انصارالله آن را دخالت این شورا در امور داخلی کشورشان می دانند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها