جدیدترین گزارش العالم از موفقیتهای ارتش سوریه

جدیدترین گزارش العالم از موفقیتهای ارتش سوریه
جمعه 22 اسفند 1393 - 22:56

ارتش سوریه در تازه ترین عملیات خود، مواضع عناصر مسلح در مناطق حمص، ادلب، قنیطره و لاذقیه را هدف قرار داده و شماری از آنها را به هلاکت رساند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، ارتش سوریه روز جمعه مواضع تروریست ها در دو روستای الشغر و رامی در غرب شهر ادلب و در ناحیه معربلیت در منطقه اریحا در حومه این شهر را هدف حمله قرار داد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مواضع تروریست ها در منطقه جب الجراح در حومه شهر حمص را هدف قرار دادند و جنگندهای ارتش نیز محل تجمع آنان در روستای ام صهریح و تپه ای اطرافش را بمباران کردند که در پی آن، تعدادی از این تروریستها به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

در روستای الطیحه و تل ذبیان در جنوب غرب کفرشمس در حومه درعا نیز استحکامات عناصر مسلح توسط نیروهای ارتش سوریه در هم کوبیده شد.

در همین حال، ارتش سوریه با حملات مستقیم به صفوف تروریست ها تعدادی از جنگ افزارهای آنان را در دو روستای حمیدیه و سویسه در حومه قنیطره منهدم کرد.

خبرنگار العالم همچنین از انهدام خمپاره اندازهای عناصر تروریست و کشته شدن تعداد زیادی از آنها در سلمی، حزیرین و کفردلبه در حومه لاذقیه خبر داد که اکثرا غیر سوری بودند.

پربیننده ترین خبرها