نماينده یونیسف: با داعش مذاکره کنید !

نماينده یونیسف: با داعش مذاکره کنید !
شنبه 23 اسفند 1393 - 15:40

نماينده صندوق كودكان سازمان ملل "يونسيف" در امور سوريه خواستار گفت وگوي دولت ها با گروه تروريستي داعش شد. !!

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، "هناء سنجر" در كنفرانس مطبوعاتي در ژنو گفت: چنين مذاكراتي بايد دستكم براي محافظت از كودكان انجام شود. آنها درحال حاضر گفت وگو با سازمان ملل را نمي پذيرند. آژانس هاي امدادرساني بشردوستانه فقط در اين زمينه مسؤول نيستند بلكه اين يک مسؤولیت سياسي است و از اين رو طرف هاي سياسي بايد با گروه داعش گفت و گو كرده و بر اين گروه فشار بياورند و مذاكره را آغاز كنند.
وي افزود: يونيسف ارزيابي كرده است كه 14 ميليون كودك به علت درگيري در سوريه و عراق در رنج به سر مي برند؛ و نمي توان كمك ها را به دست حدود دو ميليون رساند.
"ريک برينان" از مسؤولان ارشد سازمان بهداشت جهاني نيز گفت: مشكلاتي در زمينه تامين مراقبت هاي بهداشتي از شهروندان سوري وجود دارد. اوضاع در مناطق تحت كنترل داعش هولناك است. ما خودمان با گروه داعش مذاكره نمي كنيم. مذاكراتي با اين گروه وجود ندارد اما قطعا جستجو براي يافتن كانال هاي ديگري به منظور رساندن كمك هاي انساني به مناطق تحت كنترل داعش انجام مي گيرد.

اصرار این نمایندگان برای مذاکره با داعش درحالی است که مشخص نیست آنان می خواهند چه سازوکاری را برای تضمین رسیدن کمکها به دست کودکان و یا شهروندان در مناطق تحت کنترل داعش در پیش بگیرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها