5هزار داوطلب برای نبرد با داعش در کرکوک

5هزار داوطلب برای نبرد با داعش در کرکوک
شنبه 23 اسفند 1393 - 23:12

العالم - مسوول نیروهای داوطلب مردمی در کرکوک عراق از آمادگی 5 هزار نیروی داوطلب برای آزادسازی بخشی هایی از خاک این کشور از دست تروریست های داعش خبر داد.

به گزارش شامگاه شنبه پایگاه خبری العالم، "خلف ابراهیم الجبوری" در گفت وگو با "سومریه نیوز" گفت: این تعداد نیروی داوطلب از گروه های مختلف عراقی برای شرکت در عملیات آزادسازی الحویجه، و شهرستان شرقاط در جنوب غربی کرکوک از دست تروریست های داعش آماده شده اند.

وی با بیان این که این نیروها در انتظار رسیدن سلاح و تجهیزات هستند، خاطرنشان کرد، به زودی و در کوتاه ترین زمان الحویجه، شرقاط و دیگر مناطق جنوب غربی کرکوک را با همکاری ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه آزاد خواهیم کرد.

الجبوری، روحیه این نیروها را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: این نیروها برای آزادسازی این مناطق آمادگی کامل دارند و پیروزی بسیار نزدیک است.

روز گذشته ترکمان ها در شورای استانداری کرکوک اعلام کردند که نیروهای داوطلب ترکمان و نیروهای پیشمرگه در آزادسازی روستای "بشیر" در منطقه "تازه" پیشرفت های چشمگیری داشته و توانسته اند چند روستای دیگر را در اطراف این منطقه از دست تروریست ها آزاد کنند و به زودی روستای بشیر را هم آزاد خواهند کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها