پیشروی موفق ارتش سوریه در حومه قنیطره + فیلم

دوشنبه 25 اسفند 1393 - 15:09

نیروهای ارتش سوریه بر دامنه عملیات خود در حومه قنیطره در جنوب این کشور افزود و مناطق دیگری را از دست تروریست ها آزاد کرد.

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، ارتش سوریه در حومه قنیطره خسارتهای سنگینی را به گروه های تروریستی وارد کرده است. در همین حال، مواضع گروه تروریستی جبهه النصره- شاخه القاعده در سوریه- هدف حملات هواپیماهای سوریه قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، هواپیماهای سوریه یکی از پایگاه های عناصر جبهه النصره را در منطقه «منشیه» هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن 120 تن از عناصر این گروه به هلاکت رسیدند و یا زخمی شدند.
"ترکی حسن" کارشناس نظامی سوری در این خصوص به شبکه العالم گفت: این عملیات موفقیت دیگری در کنار سایر موفقیت ها برای ارتش سوریه است. اکنون ارتش با دقت هر چه تمامتر اهداف دشمن را هدف قرار می دهد که نشان دهنده این است که نیروهای سوریه در حال کسب موفقیت های پی در پی هستند.
بر اساس این گزارش، در حومه قنیطره ارتش سوریه همچنان زمام امور را در دست دارد و به عملیات در مناطقی مانند مسحره، نبع الصخر و رسم خویلد ادامه می دهد و افزون بر آن مواضع عناصر مسلح را در مناطقی مانند تل الجبابیه و روستای المعلقه در حومه القنیطره هدف حمله قرار می دهد و در نتیجه این عملیات عناصر مسلح از هم پاشیده شده اند.
از سوی دیگر، در حومه درعا نیز ارتش سوریه دایره عملیات خود را توسعه داده است و عناصر مسلح را در روستای کحیل در حومه شرقی و نزدیک به مرزهای اردن هدف قرار داد. همچنین، عناصر مسلح در روستای زمرین در شمال غرب شهر درعا نیز هدف حملات ارتش سوریه قرار گرفت که در نتیجه آن مواضع عناصر مسلح نابود شد.

پربیننده ترین خبرها