علت غیبت پوتین از نگاه روزنامه اتریشی

علت غیبت پوتین از نگاه روزنامه اتریشی
دوشنبه 25 اسفند 1393 - 17:19

به نوشته یک روزنامه اتریشی، یک متخصص ارتوپدی از این کشور برای درمان کمردرد مزمن رئیس‌جمهور روسیه به مسکو سفر کرده است.

به گزارش پايگاه خبری شبکه العالم، روزنامه اتریشی کثیرالانتشار "کوریر" نوشت یک پزشک اتریشی برای درمان کمردرد ولادیمیر پوتین از این کشور به موسکو سفر کرده است.

این روزنامه، بدون ذکر نام پزشک و یا منبع اطلاعات خود گزارشی را درباره کمردرد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و سفر یک پزشک ارتوپد به مسکو منتشر کرد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که اخیرا گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره سلامت جسمانی پوتین مطرح شده بود، چرا که رئیس جمهور روسیه از دو هفته پیش تاکنون در انظار عمومی دیده نمی شد و این امر باعث انتشار گمانه زنی هایی درباره وی شد و تلویزیون دولتی روسیه تنها تصاویری از وی را در دیدار با مقام‌های ارشد پخش می‌کرد.

پوتین همچنین بیش از یک هفته سخنرانی و یا دیدار مردمی نداشت و هفته پیش دیدار خود با رهبران قزاقستان و بلاروس را به تعویق انداخت.

اما عصر امروز (دوشنبه) پوتین پس از غیبت ده روزه در سن پطرزبورگ در برابر دوربین رسانه ها حضور یافت و شایعات منتشر شده درباره خود را به سخره گرفت.

پوتین 62 ساله امروز در دیدار همتای قرقیز خود در کاخ کنستانتین حاضر شد و در واکنش به شایعات پیرامون خود گفت: بدون شایعات زندگی یکنواخت و کسل کننده می شود!

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها